Kurre, 61, ja Jenna, 39: lapsi alkaisi olla nyt ajankohtainen
Jennan mukaan hän kokee nyt ensimmäistä kertaa elämässään olevansa tilanteessa, jossa ajatus lapsista tuntuu aidosti ajankohtaiselta.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d8f5e181-7abc-4202-8b05-69415e…
Kommentit (16)
Eiks Kurrella oo jo lapsia?
Ei kai noin vanha enää muksuja jaksa jalkoihinsa pyörimään?
Kauanko tää pari on ollu kimpassa?
Pitäiskö mun tietää keitä nämä on.
Lapsi ei ole heille ajankohtainen koskaan. Kurrella on aikuiset lapset, he tykkäävät bilettää ja jatkuvasti rampata Las Vegasissa ja ympäri maailmaa.
Siinä on kaksi tyhjäpäätä löytänyt toisensa
Naisten "myöhäisille" lapsihaluille naureskellaan, mutta kun mies haluaa tuossa iässä lapsia, niin siitä uutisoidaan.
Onko tää Kurre se sama Kurre, joka ”lauloi” ähkien ”jäin pyttyyn kii”?
Mikä uuteen uskonto on . Jenna lienee kristitty.
Lennot on nykyään niin halpoja että kaikki pystyy lentämään jonnekin myös usaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisten "myöhäisille" lapsihaluille naureskellaan, mutta kun mies haluaa tuossa iässä lapsia, niin siitä uutisoidaan.
Koska miehelle ei ole koskaan liian myöhäistä hankkia lapsia? Mies on hedelmällinen hautaan asti.
Teatraalinen Kurre, Elvistä, Las Vegasia, blondi kainaloon ja nyt sitten vauvoja.Mitä se upea Kirsi näki tuossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten "myöhäisille" lapsihaluille naureskellaan, mutta kun mies haluaa tuossa iässä lapsia, niin siitä uutisoidaan.
Koska miehelle ei ole koskaan liian myöhäistä hankkia lapsia? Mies on hedelmällinen hautaan asti.
Nykyään pakastetaan munasoluja. Janni Hussi taisi olla viimeisin kenestä luin. Ja varakkaillahan on pian sijaissynnyttäjät Suomessakin. Munasolut vaan pakkasesta ja ukko töihin, sijainen hoitelee loput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten "myöhäisille" lapsihaluille naureskellaan, mutta kun mies haluaa tuossa iässä lapsia, niin siitä uutisoidaan.
Koska miehelle ei ole koskaan liian myöhäistä hankkia lapsia? Mies on hedelmällinen hautaan asti.
Just luin, että siittiöiden laatu heikkenee, ja riskit kasvaa vauvalla. Tarkistan...
Mut sukusolujen luovuttajien yläikärajakin on 35 vuotta ja 39 , jos tuttu hlö luovuttaa
Tää on kyllä naurettava pariskunta
Yli 60-vuotiailla isillä on havaittu yhteys tiettyihin kehityshäiriöihin, kuten autismin kirjon ja skitsofrenian kohonneeseen riskiin lapsella.
Siittiöiden perimässä (DNA:ssa) on enemmän katkeilua ja vaurioita, mikä heikentää hedelmöittymistä ja voi lisätä keskenmenon riskiä.
yli 60-vuotiailla siittiöiden laatu ja määrä alkavat yleensä heiketä. Siittiöiden liikkuvuus heikkenee, ja DNA:n vaurioiden sekä geneettisten mutaatioiden riski kasvaa merkittävästi, mikä laskee hedelmöityskykyä ja lisää sikiön kehityshäiriöiden riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Yli 60-vuotiailla isillä on havaittu yhteys tiettyihin kehityshäiriöihin, kuten autismin kirjon ja skitsofrenian kohonneeseen riskiin lapsella.
Siittiöiden perimässä (DNA:ssa) on enemmän katkeilua ja vaurioita, mikä heikentää hedelmöittymistä ja voi lisätä keskenmenon riskiä.
yli 60-vuotiailla siittiöiden laatu ja määrä alkavat yleensä heiketä. Siittiöiden liikkuvuus heikkenee, ja DNA:n vaurioiden sekä geneettisten mutaatioiden riski kasvaa merkittävästi, mikä laskee hedelmöityskykyä ja lisää sikiön kehityshäiriöiden riskiä.
Toki, mutta kuitenki yli 99 prosenttia kuusikymppisten isien lapsista syntyy täysin terveinä.
Nämä riskit pitää suhteuttaa siihen , minkä verran muuten syntyy vammautuneita.
Jos mahdollisuus on 0,01 niin kaksikertaisena se on 0,02.
Mutta toki halutaan uutisoida kaksinkertaisena riskinä, vaikka reaalielämässä olematon muutos.
Miksi tästä pariskunnasta uutisoidaan? Aivan mitäänsanomattomia jollotuksia tekevät ja laukkaavat jossain muovisessa Las Vegasissa