Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulin salilla kun eräs pariskunta puhui minusta perseen pumppaajana

Vierailija
28.06.2026 |

Nainen sanoi miehelle, katso, se perseenpumppaja tuli. 

Teen kyllä pakaralihaksia, mutta esimerkiksi tänään oli yläkropan vuoro.

Hämmennyin hiukan. Onko teillä lempinimiä ihmisille, joita ette tunne ja jotka käyvät säännöllisesti jossain samaan aikaan kuin te?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai minulla on lempinimiä mm vakioasiakkaille töissä.

On liuskaotsaa, limanuljaskaa, vanhaa happoa ja kulkusmiestä.

Vierailija
2/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseensä tyytyväiset ihmiset ei kyllä koe tarvetta kategorisoida muita tai asettaa ihmisiä johonkin arvojärjestykseen nimettelyllä. Nainen todennäköisesti siis vain kateellinen sinulle, jos olet vaikka treenatumpi. Pelkää varmaan miehensä vilkuilevan. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä samassa pukkarissa on yks ihminen joka ympäri vuoden niiskuttaa nenäänsä, eli sillä aina valuu räkä. Mielessäni kutsun häntä niiskuttajaksi. Oli sitten helle,pakkanen,kevät,talvi,kesä. Aina se vetää nenän kautta ilmat sisään,ettei räkä valu. Ja kokoajan.

Vierailija
4/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu naapureille on lempinimensä. On kyttää, kotkaa ja vaikka mitä. 

Vierailija
5/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kommentti, yritä unohtaa ja keskity treeniisi.

 

Voisithan sinäkin nimitellä heitä esim. läskimahaksi ja kalkkunakaulaksi, jos haluaisit. :D

Vierailija
6/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu naapureille on lempinimensä. On kyttää, kotkaa ja vaikka mitä. 

ME emme tuomitse sinua, lyhytselkäinen sossulöllerö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis homomies?

Vierailija
8/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain pariskunnilla on kyllä hyvin negatiivinen ja outo energia. Esim. yhdet haisevat oudolle ja sitten kuiskuttelevat toisilleen. Ihan hyvä sinänsä, että eivät kovaan ääneen. Myös pukeutumistyyli oli hyvin valkoroskamainen, paremman termin puutteessa. Yleensä muut ihmiset eivät edes häiritse minua salilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ihmeellistä, miten tyttöjä ja naisia haukutaan ihan kaikesta. Mielestäni meidän naisten täytyy pitää yhtä ja sallia toisten olla sellaisia kuin on.

Vierailija
10/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseensä tyytyväiset ihmiset ei kyllä koe tarvetta kategorisoida muita tai asettaa ihmisiä johonkin arvojärjestykseen nimettelyllä. Nainen todennäköisesti siis vain kateellinen sinulle, jos olet vaikka treenatumpi. Pelkää varmaan miehensä vilkuilevan. :D

Samaa ajattelin, ei normaalit ihmiset koe tarvetta tuollasille kommenteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai minulla on lempinimiä mm vakioasiakkaille töissä.

On liuskaotsaa, limanuljaskaa, vanhaa happoa ja kulkusmiestä.

Meillä Vitjapalli ja Persereikä.

Vierailija
12/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten puolisoa pitäisi varoittaa salilla jos hänen tarkoituksenaan on tehdä myös persetreeni ja salille astelee tyyppi, jonka tapana on pitää perselaitetta varattuna pitkä tovi niin, että muut eivät siihen sitten pääse ?

Vierailija
14/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis homomies?

Ei kuulu sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olivatpa he vihamielisiä!

Vierailija
16/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihmeellistä, miten tyttöjä ja naisia haukutaan ihan kaikesta. Mielestäni meidän naisten täytyy pitää yhtä ja sallia toisten olla sellaisia kuin on.

Missä kohtaa Ap sanoi olevansa tyttö tai nainen? Vai päätitkö vaan tehdä tästäkin miesvihaketjun?

Vierailija
17/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ProtskuBroikku😂 Tällä kutsuin yhtä miestä salilla joka jatkuvasti varasi jonkun laitteen kerrallaan 30-40min ja kyllä ketutti sen käytös.  Juu, oli lihaksikas mutta täydellinen yökötys. Turvenuija jonka tulisi ymmärtää että salilla laitteita ei voi varata itselleen pitkäksi ajaksi. Pitää olla oma privasali niin siellä voi pumpata yhtä lihasta vaikka 24/7. 

Vierailija
18/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä samassa pukkarissa on yks ihminen joka ympäri vuoden niiskuttaa nenäänsä, eli sillä aina valuu räkä. Mielessäni kutsun häntä niiskuttajaksi. Oli sitten helle,pakkanen,kevät,talvi,kesä. Aina se vetää nenän kautta ilmat sisään,ettei räkä valu. Ja kokoajan.

Tuo on todella inhottavaa. Miksi ei voisi niistää? 

Työpaikallani on näitä niiskuttajia. Työskennellään osittain kylmätilassa ja myös huoneenlämmössä. 

Menen huomenna töihin kesäloman jälkeen. Tuli mielee, että miten rassavia nämä niiskuttajat ovat.

Vierailija
19/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai minulla on lempinimiä mm vakioasiakkaille töissä.

On liuskaotsaa, limanuljaskaa, vanhaa happoa ja kulkusmiestä.

Meillä Vitjapalli ja Persereikä.

Olet töissä terveyskeskuksessa, sairaalassa tai sen tapaisessa?

Vierailija
20/20 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain saleilla vihamielisempi kulttuuri ku toisilla :D 

 

Kyräilijät on *.... Keskittyvät turhiin asioihin ja levittävät negaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän