Lue keskustelun säännöt.
Mä en edes joka vuosi kannusta Suomea viisuissa
28.06.2026 |
Vain silloin jos on joku hyvä edustaja josta pidän
Enemmän kannustan näitä ulkomaita esim Kreikkaa
Suomea silloin jos on hyvä edustaja
Eli samantekevää kuka sinne lähetetään kunhan sanoin että Nooralla voisi olla hyvät mahdollisuudet
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kommentit (4)
Ei kiinnosta taas tippaakaan tämä asia, joka ei ole edes ajankohtainen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Etkö pääse edes ulos sieltä kopistasi kun spämmäät vaan näitä tyhmiä aloituksiasi?
Vierailija kirjoitti:
Etkö pääse edes ulos sieltä kopistasi kun spämmäät vaan näitä tyhmiä aloituksiasi?
Ei se uskalla mennä ulos. Ei uskalla edes istua yksin autossa.
Kuule, oletko tietoinen siitä että viisut oli ja meni, miksi jauhat edelleen niistä?