Pentulive2025 YLE. Pentutapaamisterveiset
https://yle.fi/a/74-20229527?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
9 pentua paikalla tapaamisessa.
Kaikki pennut tuntuu voivan hyvin ja somen mukaan kaikki vuorollaan ovat vierailleet Murulassa tai tavanneet toisiaan. Lakka tosiaan jäi Murulaan. Kuura taisi muuttaa kauemmas ja näkyi nyt ensimmäisen kerran tämän tapaamisen yhteydessä. Ja on edelleen Kuura :)
Kommentit (13)
Kiitos ap :)
Ihanan touhukkaita on heistä tullut!
Eli uusi live näköjään sitten vielä syksyllä
Minne on hävinnyt Hanki-pennun (Sulo) instagram? Seurasin sitä pitkään, nyt hävinnyt kokonaan. Kertokaa pliis, ettei ole mitään sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Eli uusi live näköjään sitten vielä syksyllä
Aivan mahtavaa, jos löytyy joku rohkea kasvattaja ohjelmaan. Pentuliveä on niin ihanaa seurata. Pentulivekuplassa on mukavaa rentoutua arjen kiireiden keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos ap :)
Ihanan touhukkaita on heistä tullut!
Ihanat 🤩
Vierailija kirjoitti:
Minne on hävinnyt Hanki-pennun (Sulo) instagram? Seurasin sitä pitkään, nyt hävinnyt kokonaan. Kertokaa pliis, ettei ole mitään sattunut.
Ehkä omistajaa ei vaan kiinnosta päivitellä. Kaikki eivät ole someihmisiä. Ei ole ainakaan merkattu kennelliiton rekisteriin maailmasta poistuneeksi. Tosin kaikki eivät sinnekään ilmoita.
Päivitti vaikka kuinka ja sitten yhtäkkiä koko insta katosi. Siksi kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne on hävinnyt Hanki-pennun (Sulo) instagram? Seurasin sitä pitkään, nyt hävinnyt kokonaan. Kertokaa pliis, ettei ole mitään sattunut.
Ehkä omistajaa ei vaan kiinnosta päivitellä. Kaikki eivät ole someihmisiä. Ei ole ainakaan merkattu kennelliiton rekisteriin maailmasta poistuneeksi. Tosin kaikki eivät sinnekään ilmoita.
Joo moni aloittaa aina innoissaan eläimillekim näitä someja mutta sitten into hiipuu. Itsellekin kävi samoin. Aluksi pennusta riittää postailtavaa mutta sitten kun tajuu ettei ole kuukauteen muistanut mitään laittaa niin itsekin poistin tilin
Vierailija kirjoitti:
Minne on hävinnyt Hanki-pennun (Sulo) instagram? Seurasin sitä pitkään, nyt hävinnyt kokonaan. Kertokaa pliis, ettei ole mitään sattunut.
Ihmettelin itsekin samaa, on joko poistanut koko tilin tai vaihtanut jostain syystä tilin nimeä. En tiedä. Mutta sir_suloa oli mukava kyllä seurata myös. No jokainen tekee niin kuin tahtoo.
Ihana oli mähdä myös Kuuraa, kaunis on nykyään.
Hanki (Sulo) on upea ja kaunis koira. Harmi, ettei häntä voi enää seurata.
Taitaa puuttua molemmat nykyiset Sulot. Kahdesta pennusta tuli Sulo. Molemmat on kuitenkin näkyneet