Mikä on se myrkyllinen kukka, jossa kellomaisia kukkia?
Kukat värikkäitä tai vaaleita, ovat varressa yhtenä putkena. Kylväytyy siemenistä.
Kommentit (7)
Jos et tarkoita kieloa (valkoiset pienet kukat) niin oisko sormustinkukka?
Juu, sormustinkukkaa tarkoitin. Kiitos vastauksista. Meillä ne ovat olleet jo vuosia poissa, kunnes tänä vuonna niitä on yks kaks noussut ympäriinsä. Siemenet säilyvät näköjään todella pitkään maassa. Tykkään siitä kukasta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, sormustinkukkaa tarkoitin. Kiitos vastauksista. Meillä ne ovat olleet jo vuosia poissa, kunnes tänä vuonna niitä on yks kaks noussut ympäriinsä. Siemenet säilyvät näköjään todella pitkään maassa. Tykkään siitä kukasta.
Kun siemenestä kylvää itää vasta toisena vuonna tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sormustinkukkaa tarkoitin. Kiitos vastauksista. Meillä ne ovat olleet jo vuosia poissa, kunnes tänä vuonna niitä on yks kaks noussut ympäriinsä. Siemenet säilyvät näköjään todella pitkään maassa. Tykkään siitä kukasta.
Kun siemenestä kylvää itää vasta toisena vuonna tai myöhemmin.
Itseasiassa, en ole kylvänyt niitä ollenkaan vaan ovat vaan joskus ilmestyneet. Niitä oli paljonkin aiemmin, mutta sitten katosivat ja ennen tätä päivää olivat poissa ainakin 5-7 vuotta.
Ap
Meidän kukkapenkkiin tuli yksinja sen jälkeen ei enää näkynyt.
Kielo