Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täyteen hissiin tunkeminen koiran kanssa?

Vierailija
28.06.2026 |

Mitä mieltä olette henkilöistä, jotka tuppautuvat jo lähes täyteen hissiin koiransa kanssa edes kysymättä sopiiko tulla kyytiin?

Minua ärsyttää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei. En jaksa ärsyyntyä pikku asioista 

Vierailija
2/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia koiria rappuset pelottavat, koska niillä voi olla lonkissa kulumaa tms. Koira saa käyttää hissiä, mutta jos hissi on täynnä ihmisiä, odottaisin itse, että hissi vapautuu. Se on koirallekin mukavampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ookoo, mutta itse ja koirani odotettais, että kaltaisesi kananjalka roudaa haisevan perseensä ensin v:ttuun, ja tultais seuraavalla kyydillä. 

Vierailija
4/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran on vaikeampi kiivetä 10 kerrosta  portaita. Kyllä siihen lyhyeksi aikaa saa koirakin tulla, vaikka olenkin allerginen niille. Olisi tietysti hyvä kysyä lupa kaikilta siellä jo olevilta.

Vierailija
5/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Märkä koira hississä jossa on jo 6 muuta ihmistä, on aika hirveä kokemus.

Vierailija
6/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen saa tuoda vaikka 10 kiraa samaan hissiin, ei haittaa. Saatan yhden viedä mukanani jos omistaja ei huomaa. Oman koirani kanssa menen vain tyhjään hissiin. Jos pysähty välillä, niin tulija saa arpoa haluaako astua samaan hissiin vai ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täysi, jos mahtuu. Ap valehtelee.

Vierailija
8/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruiskutan etikkaa hissiin niin koirat karttaa. Naapuria veetuttaa kantaa koiraansa kuudenteen kerrokseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut tuollaista.  Omassa talossani on huomaavaista väkeä. 

Vierailija
10/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihminen jota ahdistaa,voi mennä sieltä hissistä pois ja ottaa seuraavan kyydin. Tosin sinne kyytiin voi tulla sit vaikka hajuvedellä uitettu ihminen tai mitä lie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi