Paskojen aloitusten tekijät, mikä teitä vaivaa?
Täällä spämmätään umpisurkeita aloituksia oikein urakalla, onko teillä päässä jotain vikaa, vai onko tarve hakea huomiota?
Kommentit (30)
Päässä niillä on vikaa Joku tai jotkut vissiin tekee ihan tahallaan toistaan typerämpiä aloituksia kuten tyhmiä kysymyksiä ja sitten nämä saman asian jankuttajat Mikään ei tietty tätä kiellä mutta nuo pilaa koko palstan kun samat ääliöt jatkuvasti etusivulla
Epäilen peräsuolen laskeumaa kaikilla
Mikä vaivaa ihmisiä ketkä lukevat trollien valtaamaa palstaa vaikka hampaat irvessä ja kyynel silmässä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa ihmisiä ketkä lukevat trollien valtaamaa palstaa vaikka hampaat irvessä ja kyynel silmässä?
Hyvä kysymys! Tietäispä vadtauksen… jotain myrkyllistä addiktoivaa tässä on.
Vierailija kirjoitti:
Mielipidekysymyksiä.
Jankutusta se on, kuten tämä penskojen nimiä kyselevä torvi. Rajansa kaikella !
Mua ei haittaa mitkään keskustelut, joissa on joku aihe. Vaikken olisi samaa mieltäkään, pitäisi aiheen olla vapaa. Mutta poistatan kyllä pupat, vaimon alistumiset miehelle ja muut selkeästi sairaan mielen tuotokset.
Yleisin on työttömät tuttuni teki sitä ja tätä, ja hankki hiton hyvin kelantuella,
MT ongelmia pakostikkin. Kato vaikka tän hetken aloituksia. Eihän tohon muuta selitystä ole. Eli syyttömiä omaan tilaansa kaiketi.
Olen persu ja tarvitsen huomiota.
ÄLKÄÄ VASTATKO SPÄMMEIHIN.
Kyllä jokainen jo tunnistaa sen. Jos se haisee paskalle, se on myös paskaa. Jos joku on juuri tullut palstalle, niin se on eri juttu. Voi ottaa tosissaankin noi jutut
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tyydyttävät samalla itseään?
kyllähän täällä on se pussimuusi-fetissin omaava, samoiten kuin 130kg naisista jatkuvasti fantasioiva
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa ihmisiä ketkä lukevat trollien valtaamaa palstaa vaikka hampaat irvessä ja kyynel silmässä?
Siksi kun on kuitenkin aktiivinen palsta. En tiedä toista anonyymia palstaa, jossa ihmiset kirjoittelee joka tapauksessa päivittäin. Pitää vain suodattaa ne p*skimmat keskustelut ja lukea vain niitä, jotka saattaa olla kiinnostavia (ennen kuin ne poistetaan).
Vierailija kirjoitti:
MT ongelmia pakostikkin. Kato vaikka tän hetken aloituksia. Eihän tohon muuta selitystä ole. Eli syyttömiä omaan tilaansa kaiketi.
Kyllä niitä mt-ongelmiakin voi ja ehdottomasti kannattaa hoitaa. Tänne kirjoittelu ei kenenkään päätä paranna, pikemminkin päinvastoin.
Pahemman sortin aivovaurio tai aivojen surkastuminen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää vain moni asia
Mieti mistä tuo ärsytys johtuu. Oletko käyttänyt liikaa päihteitä? Oletko yksinäinen? Tarvitsisitko lääkityksen?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa ihmisiä ketkä lukevat trollien valtaamaa palstaa vaikka hampaat irvessä ja kyynel silmässä?
Itse luen suodattaen. Joskus löytyy ihan helmiäkin näistä aloituksista.
Ärsyttää vain moni asia