Paskojen aloitusten tekijät, mikä teitä vaivaa?
Täällä spämmätään umpisurkeita aloituksia oikein urakalla, onko teillä päässä jotain vikaa, vai onko tarve hakea huomiota?
Kommentit (30)
Ap. Kerro itse mikä vaivaa, koska aloituksesti on sitä itteään? Eli miksi lisäät paskoja aloituksia itse?
Näin paskaa aloitusta en ole vielä ennen nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Päässä niillä on vikaa Joku tai jotkut vissiin tekee ihan tahallaan toistaan typerämpiä aloituksia kuten tyhmiä kysymyksiä ja sitten nämä saman asian jankuttajat Mikään ei tietty tätä kiellä mutta nuo pilaa koko palstan kun samat ääliöt jatkuvasti etusivulla
No ei ne täällä mellastavat persut ja ulilaudan trollit mitään täysjärkisiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kerro itse mikä vaivaa, koska aloituksesti on sitä itteään? Eli miksi lisäät paskoja aloituksia itse?
Non niin siinä löytyi jo henkilö jonka tunteisiin meni. -eri
Vierailija kirjoitti:
Näin paskaa aloitusta en ole vielä ennen nähnytkään.
Vastauksesi kuvastaa mielentilaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MT ongelmia pakostikkin. Kato vaikka tän hetken aloituksia. Eihän tohon muuta selitystä ole. Eli syyttömiä omaan tilaansa kaiketi.
Kyllä niitä mt-ongelmiakin voi ja ehdottomasti kannattaa hoitaa. Tänne kirjoittelu ei kenenkään päätä paranna, pikemminkin päinvastoin.
Eipä nämä taida hoitoon mennä ennen kuin väkisin viedään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Kerro itse mikä vaivaa, koska aloituksesti on sitä itteään? Eli miksi lisäät paskoja aloituksia itse?
Non niin siinä löytyi jo henkilö jonka tunteisiin meni. -eri
Hetihän vastaankääntäjät ja alapeukuttajat löysi tämänkin ketjun On se kumma että vaikka kuinka asiallisesti kommentoi niin nämä heti päsmäröimässä T toinen eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa ihmisiä ketkä lukevat trollien valtaamaa palstaa vaikka hampaat irvessä ja kyynel silmässä?
Hyvä kysymys! Tietäispä vadtauksen… jotain myrkyllistä addiktoivaa tässä on.
Palsta on deep shit ja me käyttäjät ollaan ne junkies. Miten lie sattumalta maailman kovin bändi yhteen kirjoitettuna. Jonnet ei ehkä tiedä niin kyseinen bändi esiintyi vain myrkky lehdessä.
Dsj
Pahin räksyttäjä on pera55, sillä ei taida olla kaikki muumit laaksossa.