HS: Kohujutut Sofia Virrasta seuraavat toinen toistaan, häntä itseään se hämmästyttää
Virta puhuu todella nopeasti. Eri teemat vilisevät hänen puheissaan vähän iskulauseen omaisina – yksittäisiin asioihin hän ei tykityksen keskellä uppoudu kovin syvälle.
Lopulta keskeytän Virran puhevyörytyksen. (HS, Marko Junkkari)
HS se jaksaa mollata vihreitä, vasemmistoliittoa ja demareita. Kutakin vuorollaan.
HS-haastattelu | Kohujutut Sofia Virrasta seuraavat toinen toistaan, häntä itseään se hämmästyttää
Kommentit (13)
Meinaako ap että Hesarin on "kokoomusmedia" kuten jokainen joka uskaltaa tehdä edes yhden lehtijutun vihervasemmistosta ylistämättä heitä? Siitäkin huolimatta että hesarin toimittajista yli puolella on Vihreiden jäsenkortti?
Seuraava kohu on tulossa ensi viikonloppuna koska silloin on Ruisrock.
Eihän hesari tuossa näkyvästi kritisoi vaan jopa tuossa lyhyessä ilmaiseksi näkyvässä pätkässä lähinnä valkopestään sofiaa kohutahroista.
Persuista vastaavassa jutussa leimattaisiin haastateltava jo otsikossa ihan toiseen tyyliin kuin virran kohdalla tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai hämmästyttää kun ei ollenkaan tajua että omassa toiminnassaan voisi olla mitään vikaa ikinä. Se on sellaista kun on persoonallisuushäiriö.
Yksi noiden punanaisten politikoinnin maneereita on, ettei ikinä myönnetä mitään, vaikka olisi video jostain toiminnasta. Aina vika on jossain muualla.
Media lopulta valkopesee jokaisen kohun ja kyselee muodon vuoksi vain kerran eikä jaa jankuttamaan ja toistamaan asiaa kuukausiksi jälkeenpäin kuten persujen kohdalla tehdään.
Luultavasti kaikkia politiikassa olevia naisia hämmästyttää jossain vaiheessa, että ei puhuta heidän politiikastaan, vaan ihan muista asioista.
Jännä ilmiö, sillä oikeastaan ainoat miespoliitikot joista puhutaan samalla innolla, ovat rikollisia, eli näitä Vornasia.
Meitä muita hämmästyttää näköjään kovasti yleistyvät mielenterveydelliset haasteet ilmaisen terveydenhuollon maassa. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Meinaako ap että Hesarin on "kokoomusmedia" kuten jokainen joka uskaltaa tehdä edes yhden lehtijutun vihervasemmistosta ylistämättä heitä? Siitäkin huolimatta että hesarin toimittajista yli puolella on Vihreiden jäsenkortti?
Tuon jutun tekijä, Marko Junkkari, on kyllä ollut, ainakin niin kauan kuin olen itse seurannut, hyvin Kokoomus-myönteinen toimittaja. Toki myös jotkut demarit, silloin kun he ovat käyttäytyneet "oikein", ovat saaneet Junkkarilta myönteisen käsittelyn.
Onko Sofia sellainen tykittelijä...
Vierailija kirjoitti:
Eihän hesari tuossa näkyvästi kritisoi vaan jopa tuossa lyhyessä ilmaiseksi näkyvässä pätkässä lähinnä valkopestään sofiaa kohutahroista.
Persuista vastaavassa jutussa leimattaisiin haastateltava jo otsikossa ihan toiseen tyyliin kuin virran kohdalla tehdään.
Hesari nyt on vihervassujulkaisu wokella maustettuna.
Ei mulla muuta.
Virta taitaa olla se, jonka huu...jäämät löytyi eduskunnan vessasta. Sen verran on kova meno päällä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hesari tuossa näkyvästi kritisoi vaan jopa tuossa lyhyessä ilmaiseksi näkyvässä pätkässä lähinnä valkopestään sofiaa kohutahroista.
Persuista vastaavassa jutussa leimattaisiin haastateltava jo otsikossa ihan toiseen tyyliin kuin virran kohdalla tehdään.
On varmaan raskasta olla noin sekaisin.
Sofia <3