Ostin vakuumiin pakatun lohifileen. Se on jotenkin lötkö ja hailakan värinen.
En tiedä uskaltaako sitä syödä. Viimene käyttöpäivä sillä 30.6.2026.
Kommentit (9)
Lohi ei ole popsinut katkarapurehua, niin ei ole väriäkään.
EIkä se vakuumilohi ole tuore, vaikka onkin syömäkelpoista.
Kuulostaa suomalaiselta olemukseltaan, eli suuhun vain.
Jos ei haise niin pannun kautta käkättimeen. En alkaisi graavaaman tuollaisia.
On se sairasta että ruokakin pitää värjätä että kelpaa; lihaan ja kalaankun pitää lisätä väriaineita että ihmiset ajattelee sen olevan ok.
Paista se heti, maista ja vaikka pakasta myöhempään käyttöä varten.
Et nähny sitä väriä siitä vakuumin läpi?
Pussilohi voi olla aika voimakkaanhajuinen, vaikka päiväystä olisi vielä monta päivää eteenpäin. Epäilen, ettei ne päiväykset pidä aina paikkaansa. Lohi on varmasti vanhempaa, kuin mitä päiväys kertoo.
Ok, kiva tietää