Suosittele geriatria 83-vuotiaalle isälleni Helsingistä!
Hän on tähän asti käyttänyt julkista terveydenhuoltoa. Siinä ei sinänsä ole ollut valittamista, mutta asiat ovat jotenkin levällään joka puolella.
Eli yksityisen sektorin toimija, joka ottaisi tilanteen kokonaisvaltaisesti haltuun.
Mielellään ehkä nainen ja vanhempi henkilö. Oletan, että herättäisi helpommin isässäni luottamusta kuin "pojankloppi".
Kertokaa, jos teillä on kokemusta!
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Et osaa etkä viitsi itse googlata?
En löytänyt keskustelua aiheesta. Mainoksia toki on jokaisella lääkärikeskuksella.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa etkä viitsi itse googlata?
Tyypillistä vauvaa. Asialliseen kysymykseen vastataan v-ttuilemalla.
Aihe sinänsä on tuttu. Isäni on geriatri, mutta hän on eläkkeellä ja toimi Pohjois-Suomessa.
Minna Raiviota olen kuullut kehuttavan. Omakohtaista kokemusta ei ole.
Anna kuolla. Saat perinnön ennen kuin itse tarviit geriatria.
Geriatritkin ovat jossain määrin erikoistuneet alankin sisällä.
Onko isälläsi muistisairaus?
Vierailija kirjoitti:
Anna kuolla. Saat perinnön ennen kuin itse tarviit geriatria.
Ei 60v mitään perintöjä tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kuolla. Saat perinnön ennen kuin itse tarviit geriatria.
Ei 60v mitään perintöjä tarvitse.
No ei, siksi kannustankin häntä yksityiselle puolelle.
Rahaa on pari miljoonaa ja tietty asunto ja kesämökki päälle. Laittais nyt p-rkele omaan terveyteensä. Mutta pihiys on ollut esteenä.
Nyt on kuitenkin vähän lämmennyt ajatukselle. Siksi kyselenkin.
Et osaa etkä viitsi itse googlata?