Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatko innolla syksyä? Tapahtuuko sinulle silloin jotain kivaa, uusi harrastus tai jotain?

Vierailija
28.06.2026 |

Mä ilmoittauduin savityökurssille enkä meinaa malttaa odottaa! Ihanaa ajatella jo kirpeitä loppusyksyn aamuja kun pääsen kokeilemaan tuollaista uutta, toivottavasti mielikuvitusta rikastavaa harrastusta ja oppimaan uusia taitoja. Jotenkin nyt yhdistän todella voimakkaasti nuo syksyn värit ja tuoksut siihen tunnelmaan että menen fyysisesti paikalle sinne kurssille :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan syksyä joka vuosi. Kesän lämmön jälkeen on ihanaa liikkua viileässä syysilmassa syksyn lehtien rapistessa jaloissa.

Syksy on parasta aikaa.

Vierailija
2/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota koska loma alkaa vasta nyt, enkä halua sen loppuvan liian nopeasti. Siinä mielessä kuitenkin iloinen syksystä, että tapaan silloin hyvän kaverini jota näin viimeksi vuosi sitten. Asumme kaukana toisistamne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, herään silloin eloon.

Tää kesä on tällaista pakkopullaa, pakko kärsiä. Mutta onneksi elokuun puolivälin jälkeen rupeaa vihdoin helpottamaan. 

Syksy on ehdottomasti paras vuodenaika.

Vierailija
4/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pääsen silloin eroon paskasta duunistani.

Vierailija
5/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, odotan kesälomaa, todella rankka kevät ja alkukesä takana ja viimeisilläni tässä vetelen, kunnes loma alkaa. Ehkä sitten loman jälkeen voi odottaa syksyä.

Vierailija
6/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan ja NAUTIN kesästä, lämmöstä, auringosta, ulkona jäätelön syönnistä <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan. Syyskuussa työttömyya loppuu ja siirryn vihdoin opiskelijaksi, unelma-alalleni.

Vierailija
8/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, jäin työstäni sairauslomalle psyykkisistä syistä pari viikkoa ennen kesälomaani ja se karmeus uudella twistillä alkamassa uudelleen kesän jälkeen.

Työelämällå ei ole minulle enåä mitään hyvää annettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pääsen silloin eroon paskasta duunistani.

Outoa. Minun unelmani taas olisi saada joku paska duuni. Sinä taas haluat siitä eroon.

Vierailija
10/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamme maalle ensi kuussa, odotan syksyä ja talvea innolla. omaa rauhaa ja paljon ulkoilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin kaikessa rauhassa kesästä, syksyn tullen sitten nautin siitä.

Vierailija
12/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä. Olen aina kesät reissussa ja palaan syksyllä töihin, lähempänä se on taas kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, pääsen silloin eroon paskasta duunistani.

Outoa. Minun unelmani taas olisi saada joku paska duuni. Sinä taas haluat siitä eroon.

Ajattele, jos sinä saat seuraavaksi hänen paskaduuninsa, niin se duuni on yhdellä kertaa tehnyt kaksi ihmistä onnellisiksi.

Vierailija
14/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nautin nyt kesästä ja mahdollisesti tulevista helteistä. 

Syksykin on ihana kun saa sieniä ja marjoja metsästä, kasvimaalta kaikkea tuoretta hyvää ruokaa ja alkaa kaikki ihanat kurssit ja kuoro ja vesijumppa. Mutta syksyn jälkeen tulee talvi ja siitä en pidä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan odotan. Sain irtisanomisen ja työsuhde päättyy lokakuussa. Varasin marras-joulukuulle matkat Filippiineille ja mietin  siellä sitten, miten tästä eteenpäin?

Vierailija
16/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odota, koska rakastan kesää vaikka se on jälleen ollut säiltään viileähkö ja surkea Suomessa tänä vuonna. 

 

Syksyllä alkaa salillakäyti kunnolla ja suoritan tutkintoni loppuun. Ei siis mitään ihmeellisempää syytä odottaa kylmiä kelejä. 

Vierailija
17/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhun sekaisin tuntein odotan syksyä. Jäin varasijoille koulujen haussa ja jos en pääse kouluun, joudun jatkamaan työssä josta hirveä burnout päällä. Nyt olisi vihdoin aika tapahtua muutoksia, kun tätä nykyistä tilannetta on jatkunut liian monta vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme