Grillaillaan ja tsillaillaan tänään ökyhuvilasamme t-bounsteikkejä, jättiskatka rapuvartaita ja maissin tähkiä tulossa
myös italijalaista chianti punaviintä ja export laatu olutta löytyy. Mitäs teillä valmistetaan siellä Keravalaisessa pikkukaksiossa?
Kommentit (8)
Jos olis ökyhuvila niin ruuatkin sitten sen mukaan eikä mitään marketin peruskauraa.
Niin siellä mielikuvitusmaailmassa. Mutta täällä tosielämässä on karu meininki. Olet yksinäinen köyhä ja katkera.
Totuus vihlaisee, vai mitä, ap?
Öky huvilassa t-boun steikit, jättis katka rapu vartaat ja maissin tähkät tulossa. Juomaksi chianti puna viintä ja export laatu olutta.
- Piti vain kokeilla, miltä tuntuu kirjoittaa näin :)
Vierailija kirjoitti:
Niin siellä mielikuvitusmaailmassa. Mutta täällä tosielämässä on karu meininki. Olet yksinäinen köyhä ja katkera.
Totuus vihlaisee, vai mitä, ap?
Mielikuvitusmaailmassa? Kultaseni, asumme Sipoossa 400neliön villassa HOX HOX
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siellä mielikuvitusmaailmassa. Mutta täällä tosielämässä on karu meininki. Olet yksinäinen köyhä ja katkera.
Totuus vihlaisee, vai mitä, ap?
Mielikuvitusmaailmassa? Kultaseni, asumme Sipoossa 400neliön villassa HOX HOX
No niin, täytyypä katsella kiinteistörekisteristä Sipoon omakotitalot 400 m2 +/- 15.
Ja siitä sitten vähän deduktiota.
Selviää tämäkin kirjoittaja.
Ökyhuvilakaan ei ole opettanut aptä kirjoittamaan yhdyssanat oikein.
Säälin huonoa kirjoitustaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ökyhuvilakaan ei ole opettanut aptä kirjoittamaan yhdyssanat oikein.
Säälin huonoa kirjoitustaitoa.
ihan hyvejä suomeja on
Tulee ihan vesi kielelle, mutta mä vaan mietin sitä että mitä sä oot kokenu kun sä teet näitä tämän tyyppisiä alotuksia?