Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärkkäisen verkkokaupassa lähetyksen arvioitu lähetysaika siirtyy joka päivä eteenpäin seuraavalle päivälle

Vierailija
28.06.2026 |

Alkaa huolestuttaa tuleeko sieltä mitään, kun näin on kulunut kohta jo viikon verran.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää on paha lähettää. Siellä varmaan siirtyy tukun toimitus samaa tahtia.

Vierailija
2/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siirry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, ei lähetystä, lasta eikä *.

Vierailija
4/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärkkäisellä ihan paras toimitus. Pari kolme päivää niin lähetys on jo tullut.

Vierailija
5/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paras toimitus. Toimtusajan piti olla pari päivää. Pari ekaa päivää ajattelin että ehkä lähetys ruuhkan takia on viivästynyt, mutta nyt tuntuu jo epätodelliselta katsoa miten joka ikinen päivä lähetys on siirtynyt eteenpäin seuraavalle päivälle.

Vierailija
6/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta jo VIIKON? Ei todellakaan tarvitse ainakaan vielä olla huolissaan. En muista olenko ikinä saanut tuolta alle viikon mitään. Mutta aina on tullut sitä mitä olen tilannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteen piti olla heillä varastossa. Tämä oli alennuksessa ja nyt mietin onko tuotetta ylipäätään saatavilla vai onko varastosaldossa ollut virhe. Toimituksen viivästymisestä ei ole tiedotettu mitään.

Vierailija
8/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se on. Tuleeko kotijakeluna vai meneekö noutopisteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko matkahuollon vai postin kuljetuksella?

Vierailija
10/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaus on tehty noutopisteeseen, joten menee hyvä tovi ennen kuin lähettämisen jälkeen sen saa käyttöön. Olisin tilannut takin jostain muualta, jos olisin tiennyt että toimitusajat eivät pidä paikkaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaus on tehty noutopisteeseen, joten menee hyvä tovi ennen kuin lähettämisen jälkeen sen saa käyttöön. Olisin tilannut takin jostain muualta, jos olisin tiennyt että toimitusajat eivät pidä paikkaansa.

Postin vai matkahuollon kuljetuksella?

Vierailija
12/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

11: mitä merkitystä sillä on? Tilausta ei ole Kärkkäinen lähettänyt, joten tästä ei voi kuljetusfirmaa syyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

11: mitä merkitystä sillä on? Tilausta ei ole Kärkkäinen lähettänyt, joten tästä ei voi kuljetusfirmaa syyttää.

Okei, ei keskustella asiasta yhtään mitään. NEXT!

Vierailija
14/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasit varmaan päätellä että heillä ei ole sitä tavaraasi, eikä tietoa milloin se tulee. Ne arvelee että se tulisi näinä päivinä, mutta tietoa ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärkkäisellä ihan paras toimitus. Pari kolme päivää niin lähetys on jo tullut.

Olin tulossa kommentoimaan samaa. Lisäksi edullinen kotiinkuljetus (4.95€) pienemmille paketeille. Tilaamani mopin varsi, vaihtopäät, pesukapselit, langat, kosmetiikka ja mausteet tulivat kaikki tällä postituskululla. 

Vierailija
16/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

14: monesti nettikaupoissa ollaan asiakkaaseen yhteydessä ja tarjotaan mahdollisuutta perua tilaus, jos heillä ei ole tietoa siitä milloin tuote on saatavilla.

Vierailija
17/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut tyytyväinen Kärkkäiseen. Aina nopeat toimitukset. Eräässä tilauksessa ollut tuote olikin loppunut. Osasin sitä odottaa kun klikatessa sen ostoskoriin varastosaldo näytti 1kpl. Yleensähän sen saa nopein joka tekee tilauksen. Itse vatuloin liian pitkään muita tuotteita katsellessa. Kärkkäiseltä tuli seuraavana päivänä ilmoitus ja pahoittelut ja heti perään hyvitys laskuun. 

 

Veke-verkkokaupalla kesti melkein kaksi viikkoa lähettää muutama istuintyyny. Posti odotti viikon että paketti saapuisi heille toimitukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi