Kärkkäisen verkkokaupassa lähetyksen arvioitu lähetysaika siirtyy joka päivä eteenpäin seuraavalle päivälle
Alkaa huolestuttaa tuleeko sieltä mitään, kun näin on kulunut kohta jo viikon verran.
Kommentit (17)
Ei tule, ei lähetystä, lasta eikä *.
Kärkkäisellä ihan paras toimitus. Pari kolme päivää niin lähetys on jo tullut.
Ei ole paras toimitus. Toimtusajan piti olla pari päivää. Pari ekaa päivää ajattelin että ehkä lähetys ruuhkan takia on viivästynyt, mutta nyt tuntuu jo epätodelliselta katsoa miten joka ikinen päivä lähetys on siirtynyt eteenpäin seuraavalle päivälle.
Kohta jo VIIKON? Ei todellakaan tarvitse ainakaan vielä olla huolissaan. En muista olenko ikinä saanut tuolta alle viikon mitään. Mutta aina on tullut sitä mitä olen tilannut.
Tuotteen piti olla heillä varastossa. Tämä oli alennuksessa ja nyt mietin onko tuotetta ylipäätään saatavilla vai onko varastosaldossa ollut virhe. Toimituksen viivästymisestä ei ole tiedotettu mitään.
Tällaista se on. Tuleeko kotijakeluna vai meneekö noutopisteeseen?
Tuleeko matkahuollon vai postin kuljetuksella?
Tilaus on tehty noutopisteeseen, joten menee hyvä tovi ennen kuin lähettämisen jälkeen sen saa käyttöön. Olisin tilannut takin jostain muualta, jos olisin tiennyt että toimitusajat eivät pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tilaus on tehty noutopisteeseen, joten menee hyvä tovi ennen kuin lähettämisen jälkeen sen saa käyttöön. Olisin tilannut takin jostain muualta, jos olisin tiennyt että toimitusajat eivät pidä paikkaansa.
Postin vai matkahuollon kuljetuksella?
11: mitä merkitystä sillä on? Tilausta ei ole Kärkkäinen lähettänyt, joten tästä ei voi kuljetusfirmaa syyttää.
Vierailija kirjoitti:
11: mitä merkitystä sillä on? Tilausta ei ole Kärkkäinen lähettänyt, joten tästä ei voi kuljetusfirmaa syyttää.
Okei, ei keskustella asiasta yhtään mitään. NEXT!
Osasit varmaan päätellä että heillä ei ole sitä tavaraasi, eikä tietoa milloin se tulee. Ne arvelee että se tulisi näinä päivinä, mutta tietoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäisellä ihan paras toimitus. Pari kolme päivää niin lähetys on jo tullut.
Olin tulossa kommentoimaan samaa. Lisäksi edullinen kotiinkuljetus (4.95€) pienemmille paketeille. Tilaamani mopin varsi, vaihtopäät, pesukapselit, langat, kosmetiikka ja mausteet tulivat kaikki tällä postituskululla.
14: monesti nettikaupoissa ollaan asiakkaaseen yhteydessä ja tarjotaan mahdollisuutta perua tilaus, jos heillä ei ole tietoa siitä milloin tuote on saatavilla.
Itse olen aina ollut tyytyväinen Kärkkäiseen. Aina nopeat toimitukset. Eräässä tilauksessa ollut tuote olikin loppunut. Osasin sitä odottaa kun klikatessa sen ostoskoriin varastosaldo näytti 1kpl. Yleensähän sen saa nopein joka tekee tilauksen. Itse vatuloin liian pitkään muita tuotteita katsellessa. Kärkkäiseltä tuli seuraavana päivänä ilmoitus ja pahoittelut ja heti perään hyvitys laskuun.
Veke-verkkokaupalla kesti melkein kaksi viikkoa lähettää muutama istuintyyny. Posti odotti viikon että paketti saapuisi heille toimitukseen.
Tyhjää on paha lähettää. Siellä varmaan siirtyy tukun toimitus samaa tahtia.