Hurja helle nyt +18.
Kommentit (14)
Niinpä tulisipa tännekin nuo +40 asteen ihanat helteet.
Palsta vammanen aloitti paskan jankutuksen.
legasymedia eu vonleiden marin ilmastohuijausislamisaatiorälssi
Vierailija kirjoitti:
Täällä 22. Ei oikein huvittaisi lähteä lenkille mutta pakko se on. Tulen olemaan lenkin jälkeen kuin suihkusta tullut 🥵
Taisit laskea 1+1=22, jos tuo lukema on mielestäsi hellettä.
Jankuti jankuti jankuti................................................................
Hyvin tarkenee Oulusa 17C. Laitoin villapaidan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tarkenee Oulusa 17C. Laitoin villapaidan päälle.
Helvetin hyvä että kerroit tämän!
Paras kesäsää on 18-20 astetta ja pilvistä / puolipilvistä helteet ei kuulu suomen kesään.
Täällä 22. Ei oikein huvittaisi lähteä lenkille mutta pakko se on. Tulen olemaan lenkin jälkeen kuin suihkusta tullut 🥵