Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minä tarvitsen psykoosilääkkeitä
27.06.2026 |
Söin tänään täys lääkityksen, kaikki reseptissä olevat lääkkeet, söin neuroleptejä
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut hoitosuunnitelman toteuttamisesta. Itse jätin neuroleptit tänään väliin.
Nyt neuroleptit vaikuttaa ja tuntuu hyvältä, hetki sitten minulla oli todella pahaa ahdistusta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä te niitä lääkkeitä vedätte. Jos ahdistaa niin puhukaa kaverille. Tai terapeutille.
Kemiallinen lobotomia on sopiva hoitomuoto pedofiilisille vihervassareille ja demareille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noita määrätään unettomuuteen kuin karkkeja. Suomessa, ei muualla.
Samaa settiä täällä. Olo on ollut vastoinkäymisistä huolimatta melko vakaa lääkityksen aloittamisen jälkeen.
Alue: Aihe vapaa
Onnittelut hoitosuunnitelman toteuttamisesta. Itse jätin neuroleptit tänään väliin.