Miksi suviksia tuputetaan joka paikassa?
Eivät näköjään itsekään hyväksy, kun ei ylistetä tapahtumaa, vaan kerrotaan siitä ihan neutraalisti.
Samalla tietenkin tuomitsevat pridestä uutisoinnin.
Mielestäni television jumalanpalvelukset pitää lopettaa, koska itse en kuulu kirkkoon... Kuulostaako tutulta, mutta käänteisesti?
Kommentit (6)
Vois lopettaa kokonaan uutisoinnin. Enkä usko, että nämä kaikki jeesusaloitukset on suviseuralaisten tekemiä täällä palstalla.
T.uskovainen
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi itse aihetta, mutta kysyn vain että rinnastitko muuten juuri priden ja uskonnon? Ihan siis mielenkiinnosta pohdin, kun käsittääkseni priden vastustajat ovat väittäneet että pride on kuin joku uskonto... 🤔 Hmmm...
En rinnastanut, mutta ärsyttää tuo priden demoinisointi. Itse kirkkoon kuulumatta vastaavasti arvostelen sitten samalla logiikalla uskontoja. Niin, ekä ihan tavis hetero olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kommentoi itse aihetta, mutta kysyn vain että rinnastitko muuten juuri priden ja uskonnon? Ihan siis mielenkiinnosta pohdin, kun käsittääkseni priden vastustajat ovat väittäneet että pride on kuin joku uskonto... 🤔 Hmmm...
En rinnastanut, mutta ärsyttää tuo priden demoinisointi. Itse kirkkoon kuulumatta vastaavasti arvostelen sitten samalla logiikalla uskontoja. Niin, ekä ihan tavis hetero olen.
Ei suomessa taideta viettää hellutai-kuukautta, missä kaikki firmat muuttaa logonsa Jeesuksen kuvaksi tai ristiksi. Krisitilliset kulkueet ei myöskään ole fetissiseksin markkinointia lapsille. Noin niinkuin muutamia esimerkkejä mainitakseni. Se "priden demonisointi" ei oikeasti ole sitä etteikö Minni ja Kaisu saisi olla parisuhteessa keskenään. Se demonisointi on sitä, että kansaa vituttaa mm. nuo aikaisemmin mainitsemani asiat. Ja sä kyllä tiedät tämän ilman että mun piti se sulle kertoa. Mutta esität vain tietämätöntä.
Missähän palstoilla tai paikoissa sä seikkailet, kun ei mulle tuputeta? Ja olisin vielä kohderyhmää, kiinnostaa ihan sikana ja esim. tarratoimikunnan dokkarin oon kattonu kahdesti Areenasta.
Ei täällä yli 500 km päässä kukaan niistä puhu tai tuputa.
En kommentoi itse aihetta, mutta kysyn vain että rinnastitko muuten juuri priden ja uskonnon? Ihan siis mielenkiinnosta pohdin, kun käsittääkseni priden vastustajat ovat väittäneet että pride on kuin joku uskonto... 🤔 Hmmm...