Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikasi täällä maapallolla vähenee kokoajan.

Vierailija
27.06.2026 |

Ja lopulta päättyy kokonaan, eikö se ahdista teitä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos. Ei ahdista.

Vierailija
2/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä havahtuu miettimään sitä että itsekin kuolee jossakin vaiheessa ja vielä se että miten kuolee ja missä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuako ahdistaa kun kyselet tuollaisia.

Vierailija
4/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapallo kestää taatusti pidempään kuin mimun elämäni, joten minulla on todennäköisempiäkin huolenaiheita.

Vierailija
5/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran paska mesta tää pallo, että kuolema tuntuu jotenkin jopa lohdulliselta. En ole ennenkään ollut olemassa miljardeihin vuosiin, niin ei pelota olla olematta jatkossakaan.

Vierailija
6/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa miettimään ja optimoimaan omaa ajankäyttöä. Ts. oppii sanomaan ei kaikelle turhalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Kylläjän se välillä mietityttää. Uskon Jumalaan ja luotan pääseväni tämän elämän jälkeen parempaan paikkaan eli Taivaan Isän kotiin tai ainakin odottamaan sinne pääsyä. Pelastun Jeesuksen sovitustyön ansiosta, en omien ansioideni vuoksi.

Vierailija
8/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuommoisesta olisi ahdistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, se on elämän kiertokulkua. Mutta.....sitä ennen on muistettava elää, jokainen tyylillään:)

Vierailija
10/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täältä kukaan ole selvinnyt hengissä 

-Kylmät kädet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mello käy kaikille samaa aikaa myös sinulle Ap jos sitä ei nyt koulussa ole vielä opetettu 🍼

Vierailija
12/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tuommoisesta olisi ahdistua.

Mitä tarkoittaa turha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tuommoisesta olisi ahdistua.

Mitä tarkoittaa turha?

Haaskaat aikaasi ahdistumalla.

Vierailija
14/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuako ahdistaa kun kyselet tuollaisia.

Minä koin taas aloituksen virkistävänä muistutuksena. Kuolema saattaa yllättää ihan milloin tahansa. Unohtaminen että kaikki tulee loppumaan vanhuuteen, sairauksiin, onnettomuuksiin, aivan yllättäviin sattumiin ihan milloin tahansa eikä koskaan liian aikaisin, aiheuttaa ei ahdistusta vaan tylsyyttä ja masennusta. En silti tarkoita että masentuneita pitäisi herätellä liikkeelle pääkallonaamareilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella mulla on kohta mittari täynnä joten olen jo valmis lähtemään.Arvaa jäänkö miettimään mitä huomenna tapahtuu kun pelle paraati jatkaa sotimista, arvasit oikein ei ole enää minun asia miettiä moista.Suomi saattaa olla niitä harvoja paikkoja jossa voi ihminen tulevaisuudessa elää ja jäädä yleensäkkin eloon.

Vierailija
16/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan, tiedostan sen että mitä tahansa voi tapahtua koska tahansa. Minusta olisi ahdistavampi ajatus ettei elämä loppuisi koskaan.

Vierailija
17/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa ne sadat tai tuhannet ihmiset Venezuelassakaan vielä alkuviikosta ajattelivat että he tulevat kuolemaan parin päivän kuluttua maanjäristyksessä. Tai vaikka silloin kun oli Intian valtameren tsunami, ei ne ihmiset ajatelleet että lähtevät lomalla eivätkä lähdekään takaisin.

Vierailija
18/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaassa ei ole poliitikkoja. Jos on jossain, on väärässä paikassa.

Vierailija
19/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista. En viihdy täällä. Se pikkuisen ahdistaa että olen jo aika iäkäs ja nyt on jo selvää että elämäni ei mennyt yhtään niin kuin olisin nuorempana toivonut. 

Vierailija
20/20 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo 10v tehnyt itselleni selväksi että  kuolen joku päivä. Olen siihen valmis koska tahansa, Elämä onihan hyvää näin kun nyt on ja jatkan niin kauan kun tätä kestää.  Hyvää yötä kaikille.