Aina joku pilaamassa hyvän fiiliksen työpaikalla työntekemisestä
Kommentit (6)
Pilaamassa miten? Voisiko siitä sanoa tuolle henkilölle?
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Aina vaikka olisi kuinka hyvä fiilis, niin joku pahanilmanlintu onnistuu sen pilaamaan.
Matti, Finnair
Esan alainen, Veolia
Markku/Markus, kelloseppäkoulu
Eija/Ninni, Stadin ao
Taavi/Timo, SOE
Kaikki persuja
Vanhoina hyvinä aikoina Radio Rock pauhasi mankasta ja tehtiin töitä samalla.
Tässä modernisoitu versio
https://cdon.fi/tuote/studio-57-kasettisoitin-fm-ja-bluetooth-yhteydell…
Vierailija kirjoitti:
Vanhoina hyvinä aikoina Radio Rock pauhasi mankasta ja tehtiin töitä samalla.
Tässä modernisoitu versio
https://cdon.fi/tuote/studio-57-kasettisoitin-fm-ja-bluetooth-yhteydell…
Mankkaan meni varmaan 6 patteria kerralla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoina hyvinä aikoina Radio Rock pauhasi mankasta ja tehtiin töitä samalla.
Tässä modernisoitu versio
https://cdon.fi/tuote/studio-57-kasettisoitin-fm-ja-bluetooth-yhteydell…
Mankkaan meni varmaan 6 patteria kerralla
Kasarin loppupuolen isot mankat. Monta isoa paristoa meni ja maksoi enemmän kun auton tankkaus. Parisen tuntia sillä soitti musiikkia nupit kaakossa.
Olen samaa mieltä. Aina vaikka olisi kuinka hyvä fiilis, niin joku pahanilmanlintu onnistuu sen pilaamaan.