Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen ei kykene puhumaan puhelimessa, hänessä on jotain vikaa!

Vierailija
27.06.2026 |

Asioiden hoitaminen puhelimitse on kivaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin kivaa jos asiat voisi hoitaa puhelimessa, nyt halutaan että kaikki hoidetaan netissä.

Vierailija
2/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Mutta loukkaako se minua, ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lähes kaikissa on vikaa, kun missään ei enää haluta, että soitellaan.

Vierailija
4/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Juuri tällaisen ketjun tarvitsin taistelujeni keskelle. 🙂. Juuri tähän hetkeen. 

Vierailija
5/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Minussa on sellainen vika että en kykene puhumaan puhelimessa.

Vierailija
6/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fobioita on monenmoisia, mutismia ja muuta. Mutta valtaosa puhuu puhelimessa mielellään, jos puhelimessa ei ole yhtä ilkeää vastassa kuin ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli lähes kaikissa on vikaa, kun missään ei enää haluta, että soitellaan.

Näinpä. 

Vierailija
8/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yhtä puhelua mielessäni tunteja tai päiviä etukäteen. Sitten jos puhelu kääntyy raiteille mihin en etukäteen odottanut sen kääntyvän ja minulla ei ole mielessä ennaltaharjoiteltuja fraaseja tapausta varten, lamaannun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jonossa odota vielä kaksituntia niin saatamme vastata.

Vierailija
10/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pystyn, mutta välttelen viimeiseen asti, jos on muu tapa hoitaa joku asia niin teen sen mieluummin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! A. Mukusella, en osta, enkä myy mitään, kuulemiin 👴🏼👍🏼

Vierailija
12/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pystyn, mutta välttelen viimeiseen asti, jos on muu tapa hoitaa joku asia niin teen sen mieluummin. 

Samoten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn yhtä puhelua mielessäni tunteja tai päiviä etukäteen. Sitten jos puhelu kääntyy raiteille mihin en etukäteen odottanut sen kääntyvän ja minulla ei ole mielessä ennaltaharjoiteltuja fraaseja tapausta varten, lamaannun.

Jösses!

Vierailija
14/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelut nauhoitetaan usein yrityksissä . Parempi kun käy paikalla . Hoitaa siellä livenä.  Joskus saa tyhmiä vastauksia .  Oikeasti nykyään on videopuhelut mutta useimmat ei halua naamaansa naamakirjoihin tai nettiin.  Jos on asiaa textaa tai käy paikalla . Monet asiat on parempi selvittää virkailijan kanssa . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää soittaa kun voi tavata ?  

Vierailija
16/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävintä on tää kun taksit on ulkomailta tuotua eikä tiedä mitään mistään.  Niin nykyään monet vuokraa auton itse . Sen takia .  

Vierailija
17/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole puhelimen orja.

Vierailija
18/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä näkee konsertit ja museot kuin muunkin.  Sitten vaan menee .  Jos olisi matkatoimistot vielä liikehuoneisto niin sinne .  Ehkä joillain on vielä toimistoja .  Intia keskuksella on.  Sinne sitten. 

Vierailija
19/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kanssa samaa mieltä. Olen aina tykännyt hoitaa asioita soittamalla, se on nopea tapa. Kohtelias puheyyyli, ja kunnioittava asenne "luurin" toisessa päässä olevaa kohtaan saa asiat sujumaan. 

Vierailija
20/28 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso ei soittele vaan laittaa kuviaan Instagramiin .  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi