Jos ihminen ei kykene puhumaan puhelimessa, hänessä on jotain vikaa!
Kommentit (28)
Tiedän. Mutta loukkaako se minua, ei.
Eli lähes kaikissa on vikaa, kun missään ei enää haluta, että soitellaan.
Kiitos. Juuri tällaisen ketjun tarvitsin taistelujeni keskelle. 🙂. Juuri tähän hetkeen.
Niin? Minussa on sellainen vika että en kykene puhumaan puhelimessa.
Fobioita on monenmoisia, mutismia ja muuta. Mutta valtaosa puhuu puhelimessa mielellään, jos puhelimessa ei ole yhtä ilkeää vastassa kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Eli lähes kaikissa on vikaa, kun missään ei enää haluta, että soitellaan.
Näinpä.
Käyn yhtä puhelua mielessäni tunteja tai päiviä etukäteen. Sitten jos puhelu kääntyy raiteille mihin en etukäteen odottanut sen kääntyvän ja minulla ei ole mielessä ennaltaharjoiteltuja fraaseja tapausta varten, lamaannun.
Olet jonossa odota vielä kaksituntia niin saatamme vastata.
Kyllä minä pystyn, mutta välttelen viimeiseen asti, jos on muu tapa hoitaa joku asia niin teen sen mieluummin.
Haloo! A. Mukusella, en osta, enkä myy mitään, kuulemiin 👴🏼👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä pystyn, mutta välttelen viimeiseen asti, jos on muu tapa hoitaa joku asia niin teen sen mieluummin.
Samoten
Vierailija kirjoitti:
Käyn yhtä puhelua mielessäni tunteja tai päiviä etukäteen. Sitten jos puhelu kääntyy raiteille mihin en etukäteen odottanut sen kääntyvän ja minulla ei ole mielessä ennaltaharjoiteltuja fraaseja tapausta varten, lamaannun.
Jösses!
Puhelut nauhoitetaan usein yrityksissä . Parempi kun käy paikalla . Hoitaa siellä livenä. Joskus saa tyhmiä vastauksia . Oikeasti nykyään on videopuhelut mutta useimmat ei halua naamaansa naamakirjoihin tai nettiin. Jos on asiaa textaa tai käy paikalla . Monet asiat on parempi selvittää virkailijan kanssa .
Miksi pitää soittaa kun voi tavata ?
Ikävintä on tää kun taksit on ulkomailta tuotua eikä tiedä mitään mistään. Niin nykyään monet vuokraa auton itse . Sen takia .
Netistä näkee konsertit ja museot kuin muunkin. Sitten vaan menee . Jos olisi matkatoimistot vielä liikehuoneisto niin sinne . Ehkä joillain on vielä toimistoja . Intia keskuksella on. Sinne sitten.
Aloittajan kanssa samaa mieltä. Olen aina tykännyt hoitaa asioita soittamalla, se on nopea tapa. Kohtelias puheyyyli, ja kunnioittava asenne "luurin" toisessa päässä olevaa kohtaan saa asiat sujumaan.
Nuoriso ei soittele vaan laittaa kuviaan Instagramiin .
Olisikin kivaa jos asiat voisi hoitaa puhelimessa, nyt halutaan että kaikki hoidetaan netissä.