Lue keskustelun säännöt.
Kertokaapa miehet
27.06.2026 |
Miksi vihaatte kristinuskoa? Jotenkin outoa mielestäni miten vahvoja tunteita se herättää ja kannanottoja seurailleena olen keksinyt seuraavat vaihtoehdot. Valitse joku näistä tai lisää oma:
1. Miehen ego ei kestä olla osa laumaa ja toisen miehen johtamana, ellei saa tästä tuntuvaa korvausta
2. Avioliitto rajoittaa miehen seksuaalisia perversioita ja himoja liikaa
3. Avioliitto rajoittaa miehen omistamisen- ja vallanhimoa, ei halua elättää vaimoa tai lapsia
Muu mikä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En vihaa kristinuskoa.