Kerrotteko aina kaikille vieraille, ketkä tulee kylään, mitä olette sillä kerralla saaneet rakennettua/remontoitua?
Mun tuttu mies on semmonen. Oli kyseessä tuttu tai sukulainen, aina käydään läpi huoneet, mitä on viimeksi uusittu ja remontoitu.
Ite en taas rehentele omilla saavutuksillani (sillä siltä se tuntuu, kerskailulta ja rehentelyltä) ja kuten mies itsekin sanoi kerran, että "tää menee jo ehkä vähän kehuskeluksi, mutta...tei taas sitä ja tätä ja tota".
Ei sitä mun mielestä kaikille tartte toitottaa, mitä on saanu aikaiseksi. Itse kertoisin vasta jos vieraat itse kysyis, että ootteko työ uusinu tän ja tän tai rempannu tän ja tän...
Kommentit (4)
Mä kun meen kylään niin kohta jo kysyn mitä uutta, ootko rempannu viime aikoina? Katson mielelläni kun ihminen ylpeänä esittelee tekemisiään.
Jos vieras on kiinnostunut sellaisesta. Kaikki eivät ole.
Miten joku joutuu tuollaiseen elämään kuin ap?