Lue keskustelun säännöt.
Täysi-ikäisten äidit: mitä olette oppineet elämästä lastenne kautta (mitä tuskin muutoin ette olisi)
27.06.2026 |
Itse olen tullut suvaitsevaisemmaksi. Lapseni kautta olen ajan mittaan tutustunut täysin erilaisiin ihmisiin, kuin mitä omaan kaveripiiriin tai muuhunkaan ympäristööni on kuulunut.
Lapseni on nyt vähän yli 20-v ja käynyt tietysti peruskoulun. Itse olin oppikoulussa ja sitä myöten kaveripiirini muodostui. Sitten seuraavaksi yliopisto jne.
Kommentit (2)
No, ilmeisesti kukaan ei ole oppinut yhtään mitään.
Lisään vielä sen, että lapsen kehittyessä kykenin tajuamaan omaa kehitystäni paremmin. Tarkoitan siis henkistä kehitystäni lapsena, en ruumiillista kehitystä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko kukaan oppinut mitään?