Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysi-ikäisten äidit: mitä olette oppineet elämästä lastenne kautta (mitä tuskin muutoin ette olisi)

Vierailija
27.06.2026 |

Itse olen tullut suvaitsevaisemmaksi. Lapseni kautta olen ajan mittaan tutustunut täysin erilaisiin ihmisiin, kuin mitä omaan kaveripiiriin tai muuhunkaan ympäristööni on kuulunut. 

Lapseni on nyt vähän yli 20-v ja käynyt tietysti peruskoulun. Itse olin oppikoulussa ja sitä myöten kaveripiirini muodostui. Sitten seuraavaksi yliopisto jne. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan oppinut mitään?

Vierailija
2/2 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ilmeisesti kukaan ei ole oppinut yhtään mitään. 

Lisään vielä sen, että lapsen kehittyessä kykenin tajuamaan omaa kehitystäni paremmin. Tarkoitan siis henkistä kehitystäni lapsena, en ruumiillista kehitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi