Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laborantteja paikalla?

Vierailija
27.06.2026 |

Eikö se homma ala etomaan, kun lajittelette ja availette ihmisten kaikkia mahdollisia eritenäytteitä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laborantti enkä tee tuollaista. Itseasiassa laborantin tutkinnolla ei pääse / joudu sairaaloiden labroihin, se on bioalalytiikon homma. Kun aloitin laborantin koulutuksen, aloitti samaan aikaan sairaanhoitajanainen, joka kuvitteli koulutuksesta olevan hyötyä hänen alasta, ei ollut. Lopetti. Laborantti työllistyy muihin labroihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä