Tindernainen otti pihvipaikassa pihviä eikä salaattia
Tyrmistyin tästä. Naisten kuuluu syödä salaattia, jotta eivät liho. M50
Kommentit (14)
Joo, näitä näkee aina sillon tällön. Kerran yksi deitti otti mm. tuplamajon...
Niin huonoa trollausta, yritä paremmin.
Mulle yksi deitti toi illalliseksi 6 pientä sushi-palaa, vaikka tiesi, että olin juuri urheillut 3 tuntia valmistautuessani tärkeisiin kilpailuihin. Eihän sellaisella elä. Ei tullut uusia treffejä.
N30
Vierailija kirjoitti:
Ööö siis oliko se veganismi nyt paha vai ei? Ei teistä äijistä ota selvää.
Riippuu päivästä. Me saadaan päättää. t. mies
Vierailija kirjoitti:
Niin huonoa trollausta, yritä paremmin.
Noh kun Tinderissä ei tuu macheja niin en vaan osaa enää edes kuvitella millaista olis treffeillä oikeasti.
Sääli nyt edes vähän.
Ap
Se on persu. Juokse, se on myös lepso, kuten Leena Meri, Mari Rantanen ja Riikkuli.
Tsemppiä kaikille kivoille lepsoille, jotka ette ole nazeja <3
Persunainen syö kilon lihaa päivässä ja pieree, kuorsaa ja hikoilee kuin persumies öisin.
Joo, niin erään tarjoiijankin mielestä naisen kuuluu syödä salaattia, kun miehen kanssa tilattiin pihvi ja salaatti ja mitään kysymättä tarjoilija laittoi sitten sen tuomansa pihvin miehen eteen ja salaattikulhon minun eteeni, vaikka minä sen pihvin halusin naisena.
Nainen tarvitsee rautaa, jota saa hyvin lihasta.
No voi mun päiviäni. Onpa aikoihin eletty. O tempore, o mores. Kaikkea sitä kuulee. No huh huh. Jaxuhalit ja tsemppiä sulle.
Olisit vienyt kasvisravintolaan niin ei olisi pihviä syönyt.
Ps. Ihminen on sekasyöjä.
Pihvi ei ole erityisen lihottava, sokeri ja hiilarit on.
Ööö siis oliko se veganismi nyt paha vai ei? Ei teistä äijistä ota selvää.