Muutin Tampereella
Kommentit (9)
Kallein omaisuuteni on Straum kello
https://straum.co/products/jan-mayen-titanium-arctic-blue?variant=50756…
Käy uudelleennäyttelemässä vuoden 1918 tapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
Käy uudelleennäyttelemässä vuoden 1918 tapahtumat.
Joudunko 0-budjetilla näytellä kaikki roolit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy uudelleennäyttelemässä vuoden 1918 tapahtumat.
Joudunko 0-budjetilla näytellä kaikki roolit?
Rekvisiitta täytyy käydä varastamassa Vapriikista (joskus aikoinaan ainakin ollut näyttely aiheesta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy uudelleennäyttelemässä vuoden 1918 tapahtumat.
Joudunko 0-budjetilla näytellä kaikki roolit?
Rekvisiitta täytyy käydä varastamassa Vapriikista (joskus aikoinaan ainakin ollut näyttely aiheesta)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy uudelleennäyttelemässä vuoden 1918 tapahtumat.
Joudunko 0-budjetilla näytellä kaikki roolit?
Multiplikoitukaa. Vihollinen ja paha!
Vierailija kirjoitti:
Käy uudelleennäyttelemässä vuoden 1918 tapahtumat.
Se kapinahan ei alkanut tamperelaisten keksintönä vaan helsinkiläisten, päätyi sitten rintamalinjan vetäytyessä Tampereelle.
Vierailija kirjoitti:
Kallein omaisuuteni on Straum kello
https://straum.co/products/jan-mayen-titanium-arctic-blue?variant=50756…
Hieno!
Kun ei ole rahaa eikä autoa