Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos ei osaa koulutuksesta huolimatta mitään?

Vierailija
27.06.2026 |

Jos vaikkapa kurssista, tai pidemmästäkään koulutuksesta huolimatta työelämässä sitten ei osaakaan mitään, ei osaa soveltaa teoriaa käytäntöön, ei muista oppimaansa, vaikka koulussa olisi menestynyt kokeissa hyvin, on hyvä opiskelija, mutta huono työntekijä, mitäs sitten?

 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkut ja työttömyys

Vierailija
2/7 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea julkista työpaikkaa. Siellä katsotaan vain koulumenestystä. Naiset työllistyvät hyvin julkiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa lähes kaikista tuntuu tuolta, kun on ollut pitempään töissä alkaa muodostua rutiineja ja ammattitaito kehittyy siinä sivussa. 

Vierailija
4/7 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alussa lähes kaikista tuntuu tuolta, kun on ollut pitempään töissä alkaa muodostua rutiineja ja ammattitaito kehittyy siinä sivussa. 

ei työnantajilla nykyään ole sellaista pitkäjännitteisyyttä, kaikki pitäisi osata jo eilen täydellisesti, tai muuten potkut.

Vierailija
5/7 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota oon just pomolle selittänyt, että tee jotain.

Vierailija
6/7 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että työssä oppii paremmin, kuin koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelet mitä työpaikalla opastetaan ja kysyt tarvittaessa neuvoja. Täällä länkytetään täyttä paskaa siitä, että töissä ei ikinäkoskaan neuvota ketään. Huonoja työpaikkoja on ja huonoja perehdyttäjiä myös, mutta asiallisesti käyttäytyviä ja oppimishaluisia tekijöitä autetaan kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi