Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku ihmisjoukko käyttää kotisinappia?

Vierailija
27.06.2026 |

Vain juntit ja köyhät ihmisjoukot ostaa tuota?

 

Sivistynyt ostaa turun ja auran sinappia?

 

Kotisinappi ei ole oikea sinappi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelu virkistää.

Vierailija
2/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen ihmisjoukko käyttää kaupan sinappia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moii ööhh hullu! En oo nähny sun alotuksia aikoihin ja kaipasin niitä! 🤗🤗💝👌

Vierailija
4/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu se jaksaa keksiä näitä vammaisia juttujaan hi hi kun nyt onkin taas kivaa 

Vierailija
5/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja joku syö japsi kalaa raakana jotain sutsia kuulema häh häh tauti leviää.Niille on nautinto maksaa höpölöpöstä ihan ween paljon kun se on muotia.

Vierailija
6/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun sinappi parasta. En ole vielä kokeillut tehdä sinappia itse, onko vaikeeta. Ja millasia määriä ohjeesta tulee? Pieni perhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luulin, että puhut sinapista, joka on itse tehtyä. Sen käyttäjäjoukkoa en minäkään ymmärrä, koska sinappi on niin edullista. Varmaan vain jotkut innokkaimmat ruoanlaittajat tekevät sinappinsakin itse.

Mitä taas tulee kaupan Kotisinappiin, niin sen makea maku sopii hyvin tulisen chilimakkaran kanssa. Vastakohdat täydentävät toisiaan.

Vierailija
8/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin edes sinappia tavis tarviis ellei syö makkaraa. Ja sittenkään en ymmärrä miksi peittää makkaran maun sinapilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneistö syö vaan tisoon sinappia 👴👍

Vierailija
10/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa se on eri valmistajan tekemänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneistö syö vaan tisoon sinappia 👴👍

Puppalan dizon zinab se olla pittää 👴👌

Vierailija
12/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneistö syö vaan tisoon sinappia 👴👍

Puppalan dizon zinab se olla pittää 👴👌

Puppahulluko näitä vammaisia aloituksia tekee Mitä ihmeen järkeä typerässä lässyttämisessä on ? Oletko jokin kehitysvammainen kun et edes tajua lopettaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistyneistö syö vaan tisoon sinappia 👴👍

Puppalan dizon zinab se olla pittää 👴👌

Puppahulluko näitä vammaisia aloituksia tekee Mitä ihmeen järkeä typerässä lässyttämisessä on ? Oletko jokin kehitysvammainen kun et edes tajua lopettaa

Ei minunkaan mielestä ole tuossa järkeä. Miksi siis lässytät? Ööh, hanki elämä?🤗

Vierailija
14/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisi appi on kalliimpaa lilohinnaltaan kuin xtrasinappi jota ostan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä Kela maksaa 715€/kk vuokran kokonaan ja jää vielä toimeentulotuen perusosan (570€/kk) ruokaan ja muuhun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän