Raskasta aikaa jos ei pidä jalkapallosta
Jopa Googlen alkunäytön futaaja alkaa kiristämään pipoa. Aikuiset ihmiset ravaa valtavalla viherkentällä potkien sianrakkoa ja mitään ei tapahdu. Se meemi jossa ihminen katsoo maalin kuivumista seinässä, "still more interesting than football". Johtuuko jalkapallohuliganismi tuntien, päivien ja viikojen tylsyydestä, ja se tylsyys pitää purkautua jotenkin?
Kommentit (7)
Juurihan siellä ammuskeltiin, potkupalloilijat suuttuu tappiosta.
Ei ne ole ihmisiä.
Täh. Miten? En huomioi jalkapalloa mitenkään ja vaan ohimennen kuulen jotain siihen liittyvä. Älä roiku jalkapallossa vaan elä elämääsi
Onkohan sulla nyt menny eri lajit sekaisin päässä? Jenkkifutista pelattiin aikoinaan sianrakosta tehdyllä pallolla. Eurooppalaista futista on pelattu aina eläimen (yleensä sian) nahasta tehdyllä pallolla. Toki muovia on molemmat pallot olleet jo vuosikymmeniä.
En piittaa jalkapallosta mutta viihdyn silti sporttibaareissa otteluiden aikana. Siellä on paljon komeitakin nuoria ja nuorehkoja kundeja joita voi katsella vapaasti kun ne ovat niin keskittyneitä etteivät häiriinny jos mies tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sulla nyt menny eri lajit sekaisin päässä? Jenkkifutista pelattiin aikoinaan sianrakosta tehdyllä pallolla. Eurooppalaista futista on pelattu aina eläimen (yleensä sian) nahasta tehdyllä pallolla. Toki muovia on molemmat pallot olleet jo vuosikymmeniä.
Voi kuinka kiinostavaa, ei siis rakko vaan sian nahka.
Miten se nyt suhun vaikuttaa? Onko öisin pakko katsoa pelejä? Ei muakaan kiinnosta, mutta eipä se haittaa mun elämää mitenkään.