Nainen, minkä ikäisenä seksi kiinnosti sinua eniten?
Minkä ikäisenä se alkoi ylipäätään kiinnostaa ja miten kiinnostus kehittyi tai taantui siitä eteenpäin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
22-35 vuotiaana.
Oliko sen jälkeen lapset tehty ja parisuhde vakiintunut?
Mulla ehkä joskus 21-26v oli sellainen selkeä piikki ja teininä oli joku hormonimyllerrys tai pari erillistäkin kautta. Jos siis mietin ihan vain fyysistä panetusta tai itseni koskettelun tarvetta 🤔
Myös liikunta ja elintavat ja stressitasot on vaikuttaneet spontaaniin fyysiseen haluun.
Tämä ei kuitenkaan ole korreloinut sen kanssa että kuinka paljon seksiä harrastan.
Seksiä nimittäin olen himoinnut vain yhden ihmisen kanssa, koska yhteys oli TOSI hyvä, seksi oli hyvää, seksitilanteet oli turvallisia. Siitä tuli sellainen itseään ruokkiva kierre joka kesti koko melko pitkän suhteen ja sen muut vaikeudet.
Ennen sitä tai sen jälkeen seksi toisen ihmisen kanssa on ollut aika mehh vaikka nytkin tuo nykyinen mies on kropaltaan upea, tuoksuu hyvältä ja suhde on turvallinen ja mies vakaa (jos minä aina en 😁😅). Mutta seksi on ihan paskaa ja mies on minua tökerösti loukannut kroppani osalta ja olemalla hätäinen nylkyttäjä alussa. Eikä siihen auta mitkään tekninen osaaminen tai opastus, kun tiettyä lukutaitoa ja soveltamiskykyä ja miehen omaa intohimoa ei vaan ole niin ei ole. Se ei ole nimittäin yhtään sama jos pyydettäessä muistaa vähän nuolla ja hetken sormettaa versus että mies ihan oikeasti nuolee kuin henki riippuisi siitä eikä edes kuvittelisi käyttävänsä naista vain reikänä.
Että mene ja tiedä. En nykyisessä suhteessa esimerkiksi koskaan ehdota itse seksiä koska toivon ettei sitä juurikaan olisi, siinä saa lähinnä ahdistuneena muistella miehen törppöjä huomioita tisuistani ja alavatsastani ja sitä kiperää muistoa, että hän ei koskaan oma-aloitteisesti priorisoinut minun nautintoani ja on nykyäänkin valmis vain nylkyttämään omat pussit tyhjäksi jos suostuisin...........
N 30+, omat sormet jees ja fantasiat kutkuttaa, seksi plääh
Vierailija kirjoitti:
Mulla ehkä joskus 21-26v oli sellainen selkeä piikki ja teininä oli joku hormonimyllerrys tai pari erillistäkin kautta. Jos siis mietin ihan vain fyysistä panetusta tai itseni koskettelun tarvetta 🤔
Myös liikunta ja elintavat ja stressitasot on vaikuttaneet spontaaniin fyysiseen haluun.
Tämä ei kuitenkaan ole korreloinut sen kanssa että kuinka paljon seksiä harrastan.
Seksiä nimittäin olen himoinnut vain yhden ihmisen kanssa, koska yhteys oli TOSI hyvä, seksi oli hyvää, seksitilanteet oli turvallisia. Siitä tuli sellainen itseään ruokkiva kierre joka kesti koko melko pitkän suhteen ja sen muut vaikeudet.
Ennen sitä tai sen jälkeen seksi toisen ihmisen kanssa on ollut aika mehh vaikka nytkin tuo nykyinen mies on kropaltaan upea, tuoksuu hyvältä ja suhde on turvallinen ja mies vakaa (jos minä aina en 😁😅). Mutta seksi on ihan paskaa ja mies on minua tökerösti loukannut kroppani osalta ja olemalla hätäinen nylkyttäjä alussa. Eikä siihen auta mitkään tekninen osaaminen tai opastus, kun tiettyä lukutaitoa ja soveltamiskykyä ja miehen omaa intohimoa ei vaan ole niin ei ole. Se ei ole nimittäin yhtään sama jos pyydettäessä muistaa vähän nuolla ja hetken sormettaa versus että mies ihan oikeasti nuolee kuin henki riippuisi siitä eikä edes kuvittelisi käyttävänsä naista vain reikänä.
Että mene ja tiedä. En nykyisessä suhteessa esimerkiksi koskaan ehdota itse seksiä koska toivon ettei sitä juurikaan olisi, siinä saa lähinnä ahdistuneena muistella miehen törppöjä huomioita tisuistani ja alavatsastani ja sitä kiperää muistoa, että hän ei koskaan oma-aloitteisesti priorisoinut minun nautintoani ja on nykyäänkin valmis vain nylkyttämään omat pussit tyhjäksi jos suostuisin...........
N 30+, omat sormet jees ja fantasiat kutkuttaa, seksi plääh
Kiitoksia pitkästä ja mielenkiintoisesta vastauksesta!
Tuosta tekstistä huokuu aika voimakas halveksunta nykyistä miestäsi kohtaan. Mikä sinut pitää kiinni siinä suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ehkä joskus 21-26v oli sellainen selkeä piikki ja teininä oli joku hormonimyllerrys tai pari erillistäkin kautta. Jos siis mietin ihan vain fyysistä panetusta tai itseni koskettelun tarvetta 🤔
Myös liikunta ja elintavat ja stressitasot on vaikuttaneet spontaaniin fyysiseen haluun.
Tämä ei kuitenkaan ole korreloinut sen kanssa että kuinka paljon seksiä harrastan.
Seksiä nimittäin olen himoinnut vain yhden ihmisen kanssa, koska yhteys oli TOSI hyvä, seksi oli hyvää, seksitilanteet oli turvallisia. Siitä tuli sellainen itseään ruokkiva kierre joka kesti koko melko pitkän suhteen ja sen muut vaikeudet.
Ennen sitä tai sen jälkeen seksi toisen ihmisen kanssa on ollut aika mehh vaikka nytkin tuo nykyinen mies on kropaltaan upea, tuoksuu hyvältä ja suhde on turvallinen ja mies vakaa (jos minä aina en 😁😅). Mutta seksi on ihan paskaa ja mies on minua tökerösti loukannut kroppani osalta ja olemalla hätäinen nylkyttäjä alussa. Eikä siihen auta mitkään tekninen osaaminen tai opastus, kun tiettyä lukutaitoa ja soveltamiskykyä ja miehen omaa intohimoa ei vaan ole niin ei ole. Se ei ole nimittäin yhtään sama jos pyydettäessä muistaa vähän nuolla ja hetken sormettaa versus että mies ihan oikeasti nuolee kuin henki riippuisi siitä eikä edes kuvittelisi käyttävänsä naista vain reikänä.
Että mene ja tiedä. En nykyisessä suhteessa esimerkiksi koskaan ehdota itse seksiä koska toivon ettei sitä juurikaan olisi, siinä saa lähinnä ahdistuneena muistella miehen törppöjä huomioita tisuistani ja alavatsastani ja sitä kiperää muistoa, että hän ei koskaan oma-aloitteisesti priorisoinut minun nautintoani ja on nykyäänkin valmis vain nylkyttämään omat pussit tyhjäksi jos suostuisin...........
N 30+, omat sormet jees ja fantasiat kutkuttaa, seksi plääh
Kiitoksia pitkästä ja mielenkiintoisesta vastauksesta!
Tuosta tekstistä huokuu aika voimakas halveksunta nykyistä miestäsi kohtaan. Mikä sinut pitää kiinni siinä suhteessa?
Taloudelliset seikat.
Varmaankin siinä 16-28-vuotiaana. Ensimmäisen lapsen jälkeen olinkin sitten niin väsynyt että ei hirveästi kiinnostanut vaikka sitäkin tuli harrastettua.
N. 15-30-vuotiaana. Ekat 5 vuotta vain yritin kuvitella, millaista se olisi. Seuraavat 4 vuotta parisuhteissa. Sitten tuli 3 vuoden lähes totaalinen paussi, kun tiet viimeisimmän kanssa vei eri puolille maailmaa, ja lopulta suhde hyytyi mahdottomuuteensa. Sitten nyksä tuli kuvioihin, silloin olin muutaman vuoden taas ihan innostunut. Sitten aloin vain jotenkin väsyä koko touhuun. Ja nyt kun vaihdevuodet alkaa olla takana, ei kiinnosta enää tippaakaan. Hormonitoiminta loppui -> kiinnostus nolla.
Vierailija kirjoitti:
N. 15-30-vuotiaana. Ekat 5 vuotta vain yritin kuvitella, millaista se olisi. Seuraavat 4 vuotta parisuhteissa. Sitten tuli 3 vuoden lähes totaalinen paussi, kun tiet viimeisimmän kanssa vei eri puolille maailmaa, ja lopulta suhde hyytyi mahdottomuuteensa. Sitten nyksä tuli kuvioihin, silloin olin muutaman vuoden taas ihan innostunut. Sitten aloin vain jotenkin väsyä koko touhuun. Ja nyt kun vaihdevuodet alkaa olla takana, ei kiinnosta enää tippaakaan. Hormonitoiminta loppui -> kiinnostus nolla.
Tässäpä hyvä kuvaus naisen seksuaalisuudesta. Oikeasti halukasta naista ei taida olla olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
N. 15-30-vuotiaana. Ekat 5 vuotta vain yritin kuvitella, millaista se olisi. Seuraavat 4 vuotta parisuhteissa. Sitten tuli 3 vuoden lähes totaalinen paussi, kun tiet viimeisimmän kanssa vei eri puolille maailmaa, ja lopulta suhde hyytyi mahdottomuuteensa. Sitten nyksä tuli kuvioihin, silloin olin muutaman vuoden taas ihan innostunut. Sitten aloin vain jotenkin väsyä koko touhuun. Ja nyt kun vaihdevuodet alkaa olla takana, ei kiinnosta enää tippaakaan. Hormonitoiminta loppui -> kiinnostus nolla.
Ei se varmaan ihan nolla ole, huomioiden minkälaiselle palstalle olet hakeutunut?
Vai onko jäljellä enää akateeminen kiinnostus aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ehkä joskus 21-26v oli sellainen selkeä piikki ja teininä oli joku hormonimyllerrys tai pari erillistäkin kautta. Jos siis mietin ihan vain fyysistä panetusta tai itseni koskettelun tarvetta 🤔
Myös liikunta ja elintavat ja stressitasot on vaikuttaneet spontaaniin fyysiseen haluun.
Tämä ei kuitenkaan ole korreloinut sen kanssa että kuinka paljon seksiä harrastan.
Seksiä nimittäin olen himoinnut vain yhden ihmisen kanssa, koska yhteys oli TOSI hyvä, seksi oli hyvää, seksitilanteet oli turvallisia. Siitä tuli sellainen itseään ruokkiva kierre joka kesti koko melko pitkän suhteen ja sen muut vaikeudet.
Ennen sitä tai sen jälkeen seksi toisen ihmisen kanssa on ollut aika mehh vaikka nytkin tuo nykyinen mies on kropaltaan upea, tuoksuu hyvältä ja suhde on turvallinen ja mies vakaa (jos minä aina en 😁😅). Mutta seksi on ihan paskaa ja mies on minua tökerösti loukannut kroppani osalta ja olemalla hätäinen nylkyttäjä alussa. Eikä siihen auta mitkään tekninen osaaminen tai opastus, kun tiettyä lukutaitoa ja soveltamiskykyä ja miehen omaa intohimoa ei vaan ole niin ei ole. Se ei ole nimittäin yhtään sama jos pyydettäessä muistaa vähän nuolla ja hetken sormettaa versus että mies ihan oikeasti nuolee kuin henki riippuisi siitä eikä edes kuvittelisi käyttävänsä naista vain reikänä.
Että mene ja tiedä. En nykyisessä suhteessa esimerkiksi koskaan ehdota itse seksiä koska toivon ettei sitä juurikaan olisi, siinä saa lähinnä ahdistuneena muistella miehen törppöjä huomioita tisuistani ja alavatsastani ja sitä kiperää muistoa, että hän ei koskaan oma-aloitteisesti priorisoinut minun nautintoani ja on nykyäänkin valmis vain nylkyttämään omat pussit tyhjäksi jos suostuisin...........
N 30+, omat sormet jees ja fantasiat kutkuttaa, seksi plääh
Kiitoksia pitkästä ja mielenkiintoisesta vastauksesta!
Tuosta tekstistä huokuu aika voimakas halveksunta nykyistä miestäsi kohtaan. Mikä sinut pitää kiinni siinä suhteessa?
Taloudelliset seikat.
Onko tämä ihan vilpitön vastaus, vai jotain trollien hourailua?
Minä olen kieltämättä melko naiivi, mutta minusta on aivan hirveä ajatus parisuhteesta taloudellisten seikkojen koossapitämänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ehkä joskus 21-26v oli sellainen selkeä piikki ja teininä oli joku hormonimyllerrys tai pari erillistäkin kautta. Jos siis mietin ihan vain fyysistä panetusta tai itseni koskettelun tarvetta 🤔
Myös liikunta ja elintavat ja stressitasot on vaikuttaneet spontaaniin fyysiseen haluun.
Tämä ei kuitenkaan ole korreloinut sen kanssa että kuinka paljon seksiä harrastan.
Seksiä nimittäin olen himoinnut vain yhden ihmisen kanssa, koska yhteys oli TOSI hyvä, seksi oli hyvää, seksitilanteet oli turvallisia. Siitä tuli sellainen itseään ruokkiva kierre joka kesti koko melko pitkän suhteen ja sen muut vaikeudet.
Ennen sitä tai sen jälkeen seksi toisen ihmisen kanssa on ollut aika mehh vaikka nytkin tuo nykyinen mies on kropaltaan upea, tuoksuu hyvältä ja suhde on turvallinen ja mies vakaa (jos minä aina en 😁😅). Mutta seksi on ihan paskaa ja mies on minua tökerösti loukannut kroppani osalta ja olemalla hätäinen nylkyttäjä alussa. Eikä siihen auta mitkään tekninen osaaminen tai opastus, kun tiettyä lukutaitoa ja soveltamiskykyä ja miehen omaa intohimoa ei vaan ole niin ei ole. Se ei ole nimittäin yhtään sama jos pyydettäessä muistaa vähän nuolla ja hetken sormettaa versus että mies ihan oikeasti nuolee kuin henki riippuisi siitä eikä edes kuvittelisi käyttävänsä naista vain reikänä.
Että mene ja tiedä. En nykyisessä suhteessa esimerkiksi koskaan ehdota itse seksiä koska toivon ettei sitä juurikaan olisi, siinä saa lähinnä ahdistuneena muistella miehen törppöjä huomioita tisuistani ja alavatsastani ja sitä kiperää muistoa, että hän ei koskaan oma-aloitteisesti priorisoinut minun nautintoani ja on nykyäänkin valmis vain nylkyttämään omat pussit tyhjäksi jos suostuisin...........
N 30+, omat sormet jees ja fantasiat kutkuttaa, seksi plääh
Kiitoksia pitkästä ja mielenkiintoisesta vastauksesta!
Tuosta tekstistä huokuu aika voimakas halveksunta nykyistä miestäsi kohtaan. Mikä sinut pitää kiinni siinä suhteessa?
Taloudelliset seikat.
Onko tämä ihan vilpitön vastaus, vai jotain trollien hourailua?
Minä olen kieltämättä melko naiivi, mutta minusta on aivan hirveä ajatus parisuhteesta taloudellisten seikkojen koossapitämänä.
Toisille naisille se on OK asia.
Oletan, että se on vasta edessä, joskus sitten kun vaihdevuodet alkavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ehkä joskus 21-26v oli sellainen selkeä piikki ja teininä oli joku hormonimyllerrys tai pari erillistäkin kautta. Jos siis mietin ihan vain fyysistä panetusta tai itseni koskettelun tarvetta 🤔
Myös liikunta ja elintavat ja stressitasot on vaikuttaneet spontaaniin fyysiseen haluun.
Tämä ei kuitenkaan ole korreloinut sen kanssa että kuinka paljon seksiä harrastan.
Seksiä nimittäin olen himoinnut vain yhden ihmisen kanssa, koska yhteys oli TOSI hyvä, seksi oli hyvää, seksitilanteet oli turvallisia. Siitä tuli sellainen itseään ruokkiva kierre joka kesti koko melko pitkän suhteen ja sen muut vaikeudet.
Ennen sitä tai sen jälkeen seksi toisen ihmisen kanssa on ollut aika mehh vaikka nytkin tuo nykyinen mies on kropaltaan upea, tuoksuu hyvältä ja suhde on turvallinen ja mies vakaa (jos minä aina en 😁😅). Mutta seksi on ihan paskaa ja mies on minua tökerösti loukannut kroppani osalta ja olemalla hätäinen nylkyttäjä alussa. Eikä siihen auta mitkään tekninen osaaminen tai opastus, kun tiettyä lukutaitoa ja soveltamiskykyä ja miehen omaa intohimoa ei vaan ole niin ei ole. Se ei ole nimittäin yhtään sama jos pyydettäessä muistaa vähän nuolla ja hetken sormettaa versus että mies ihan oikeasti nuolee kuin henki riippuisi siitä eikä edes kuvittelisi käyttävänsä naista vain reikänä.
Että mene ja tiedä. En nykyisessä suhteessa esimerkiksi koskaan ehdota itse seksiä koska toivon ettei sitä juurikaan olisi, siinä saa lähinnä ahdistuneena muistella miehen törppöjä huomioita tisuistani ja alavatsastani ja sitä kiperää muistoa, että hän ei koskaan oma-aloitteisesti priorisoinut minun nautintoani ja on nykyäänkin valmis vain nylkyttämään omat pussit tyhjäksi jos suostuisin...........
N 30+, omat sormet jees ja fantasiat kutkuttaa, seksi plääh
Kiitoksia pitkästä ja mielenkiintoisesta vastauksesta!
Tuosta tekstistä huokuu aika voimakas halveksunta nykyistä miestäsi kohtaan. Mikä sinut pitää kiinni siinä suhteessa?
Taloudelliset seikat.
Onko tämä ihan vilpitön vastaus, vai jotain trollien hourailua?
Minä olen kieltämättä melko naiivi, mutta minusta on aivan hirveä ajatus parisuhteesta taloudellisten seikkojen koossapitämänä.
Noin ajattelevat köyhät. Siksi he ovatkin köyhiä. Ideaali ratkaisu on taloudellisesti turvallinen parisuhde ja ulkopuolinen ratkaisu fyysisiin tarpeisiin. Jos fyysisiä tarpeita ei ole, silloin ei tarvita ulkopuolista ratkaisuakaan.
Sanoisin että tällä hetkellä seksuaaliset halut ovat voimakkaimmat kuin koskaan ennen.
Olen eronnut, löytänyt ihanan tapailumiehen jota oikeasti haluan ja joka tietää miten nainen tyydytetään.
Asun yksin, joten aikaa itselle on ihan eri tavalla.
Olen yksin ollessani oppinut tyydyttämään itseni niin, että saan joka kerta ihanan orgasmin ja monta kertaa viikossa.
Aiemmin seksi oli vain hätäistä räpellystä sinne päin (neuvoista huolimatta ei malttanut) ja pari työntöä.
N.51
22-35 vuotiaana.