Lue keskustelun säännöt.
Vantaalla on BETEL Jehovan todistajien
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuli Janne Katajan "Uskoisitko" ohjelmassakin uusintana ties miten monetta kertaa. Kyllä ne kontrolloi toisiaan nää jehkut. Janne meni yhteen perheeseen Nurmijärvellä niin tiedottaja puolisoineen oli kuuntelemassa miten keskustelu meni piilossa toisessa huoneessa
Betel ei ole Valtakunnansali, ne ovat erikseen. Betelissä asutaan ja työskennellään ja eletään kuin luostareissa paitsi aviopareja asuu. Uusia avioliittoja solmitaan asukkaiden kesken, lapsia ei sinne voi tuoda asumaan eikä siellä asuessa voi hankkia.
Bullshit