Yleisin avioliitto nykyään naisen näkökulmasta
Keskiverto avioliitto nykyään.
16-26v juostaan juoksuja. miellytetään itsevarmoja kusipäitä
27-28v never again, forever alone!!!
29-30v pikapikaa häät ja lapsia perheenisäksi sopivan miehen kanssa. Ei ajan haaskaamista lapsettomaan seurusteluun
31-39v kiireistä perhearkea, ei yhteistä aikaa
40-45v ei ole mitään yhteistä paitsi miehen rahat. Elintaso laskisi erotessa
46v olen rohkea! uskallan lähteä! Ero!
Kommentit (25)
Miksi olet katkera? Onko sinua kukaan pakottanut mihinkään parisuhteeseen ja etkö osaa erota, jos nyt edes olet. Anna arvaan, et ole vaan suollat täällä naisvihaa!
Joo naiset vieläki liian usein elää elämänsä alun muille mut sit kun ne lopetaa sen ja alkaa elää itselleen niistä tulee oikeita leidei. Ja ne on upeita niiden edes sulaa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin se menee.
Miksi urputat? Etkö osaa erota?
Sama kysymys kuin ^:
Miksi ap olet NOIN katkera ja kaikenikäisille naisille?
Tuon huomaa palstkeskusteluista.
Kun mies kirjoittaa "mikseivät naiset halua seurustella niiden luotettavien miesten kanssa nuorina?"
Nainen vastaa "no haluaisvatko ne miehet lapsia nuorina?"
Ainoa motiivi naiselle seurustella sen tavisjampan kanssa on perheprojekti. Se mies on tarpeellinen, ei naisen himojen kohde.
Naiset, naiset, naiset. Miksi naiset? Tällaisia ovat naiset jne. Kunnon MIES ei itke koko ajan tuollaista! Kasva ap MIEHEKSI, älä itke ja suolla naisvihaa!
Vierailija kirjoitti:
Tuon huomaa palstkeskusteluista.
Kun mies kirjoittaa "mikseivät naiset halua seurustella niiden luotettavien miesten kanssa nuorina?"
Nainen vastaa "no haluaisvatko ne miehet lapsia nuorina?"
Ainoa motiivi naiselle seurustella sen tavisjampan kanssa on perheprojekti. Se mies on tarpeellinen, ei naisen himojen kohde.
Eikö tuosta kauheudesta pysty eroamaan tai olla edes pariutumatta. Missäs ne miehen huonot puolet ovat? Sankareita?
Ap:n elinkaari: 18 - kuolema: katkerana sohvalla yksin kaljaa kittaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa.
Get over it Ladies!
Voi voi! Sinä tuskin jaksat kantaa edes muuttokuormaa itkemättä… yhyy yhyy naiset…
Miksi suollat ap naisvihaa? Teet sitä tod näk koko ajan
Neuvo miehille! Alkakaa homostelemaan ja unohtakaa naiset!
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Miehet on luonnollisesti ylivoimaisia naisiin verrattuna. Miehet on isoja, vahvoja, nopeita, älykkäitä, loogisia, turvallisia, huolehtivaisia, teknisiä, rakentavia, taitavia johtajia. Kaikkea mitä naiset eivät ole. Sehän naisia sapettaa. Aivan turhaan naiset yrittävät kilpailla miesten kanssa. Miehet on kaikessa parempia.
Maailmassa on edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia.
Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt naisten puolueet vihreät ja vasemmisto leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia.
Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.
Miehet aiheuttavat naisille uhan, jota vastaan miesten tulee naisia suojella? Kyllähän naisetkin halutessaan voisi tappaa ja pahoinpidellä miehiä mielinmäärin, myrkky ja aseet kun eivät sitä fyysistä voimaa nimeksikään vaadi.
Nyt loppu palstailu! Tätä saatanan naisvihaa koko ajan päivästä toiseen...
Niin? Nuorena pitääkin juosta juoksuja ja kolmekymppisenä taas ihan ok ikä pariutua ja tehdä lapsia jos niitä haluaa. Perhe-elämään ja avioliiton onnistumiseen taas vaikuttaa eniten millainen puoliso on vastuunjakajana. Jos siinä mies alkaa vapaamatkustelemaan niin kyllä sellaisen moni nainen lemppaa pihalle heti kun lapset on tarpeeksi isoja.
Vierailija kirjoitti:
Juuri noin se menee.
Ai sulla meni noin?
Miksi olet elänyt vain miehille?
Minä opiskelin ja matkustelin maailmalla kolmekymppiseksi asti. Tutustuin ihmisiin ja elin boheemia elämää, maalasin tauluja, tein käsitöitä, näin maailmaa. Siihen ei kuulunut kenenkään miellyttäminen.
Kolmekymppisenä tapasin ihanan miehen ja matkustelin aikani hänen kanssaan maailmalla. Sitten tultiin Suomeen, mentiin naimisiin ja perustettiin perhe. Elettiin kiireistä lapsiperheen elämää.
Nyt lapset ovat aikuisia ja elämä rauhallisempaa. Rutiineja on voinut jättää pois ja palata boheemiin elämään. Matkustaminenkin on taas helpompaa.
Mulla kului vuodet 18-28 v etsien sitä miestä ja 28 v eteenpäin edelleen avioliitossa kunnes toinen kuolee. En halunnut miellyttää kusipäitä, enkä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Miehet on luonnollisesti ylivoimaisia naisiin verrattuna. Miehet on isoja, vahvoja, nopeita, älykkäitä, loogisia, turvallisia, huolehtivaisia, teknisiä, rakentavia, taitavia johtajia. Kaikkea mitä naiset eivät ole. Sehän naisia sapettaa. Aivan turhaan naiset yrittävät kilpailla miesten kanssa. Miehet on kaikessa parempia.
Maailmassa on edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia.
Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt naisten puolueet vihreät ja vasemmisto leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia.
Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.
Miehet aiheuttavat naisille uhan, jota vastaan miesten tulee naisia suojella? Kyllähän naisetkin halutessaan voisi tappaa ja pahoinpidellä miehiä mielinmäärin, myrkky ja aseet kun eivät sitä fyysistä voimaa nimeksikään vaadi.
Maailma ei tullut kylään. Maailma tuli jäädäkseen ja toi mukanaan tapansa ja rappionsa.
Sitä saa mitä tilaa arvon naiset ja vihervasemmiston perseilijät. Uskallatteko siskot mennä taksilla kotiin baarista? Pitääkö ottaa naisten taksi?
Uskallatteko siskot kulkea ulkona pimeällä?
Hyvät siskot olette tuoneet sharialain maahan, missä naiset eivät voi liikkua ilman saattajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa.
Get over it Ladies!
Voi voi! Sinä tuskin jaksat kantaa edes muuttokuormaa itkemättä… yhyy yhyy naiset…
Niin naisellista ja osaamatonta keskustelua. Missä on faktasi tyhmä lehmä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa.
Get over it Ladies!
Voi voi! Sinä tuskin jaksat kantaa edes muuttokuormaa itkemättä… yhyy yhyy naiset…
Sä et jaksa kantaa muuttokuormaa vaikka itkisit!
Juuri noin se menee.