Yleisin avioliitto nykyään naisen näkökulmasta
Keskiverto avioliitto nykyään.
16-26v juostaan juoksuja. miellytetään itsevarmoja kusipäitä
27-28v never again, forever alone!!!
29-30v pikapikaa häät ja lapsia perheenisäksi sopivan miehen kanssa. Ei ajan haaskaamista lapsettomaan seurusteluun
31-39v kiireistä perhearkea, ei yhteistä aikaa
40-45v ei ole mitään yhteistä paitsi miehen rahat. Elintaso laskisi erotessa
46v olen rohkea! uskallan lähteä! Ero!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa.
Get over it Ladies!
Voi voi! Sinä tuskin jaksat kantaa edes muuttokuormaa itkemättä… yhyy yhyy naiset…
Sä et jaksa kantaa muuttokuormaa vaikka itkisit!
Olen kantanut siskoni kanssa muuttokuorman neljänteen kerrokseen helteellä ilman hissiä! Miksi itkisin tuosta? Olen ylpeä itsestäni! Teen kotona myös monia töitä, mitä miehet yleensä tekee!
Vierailija kirjoitti:
Tuon huomaa palstkeskusteluista.
Kun mies kirjoittaa "mikseivät naiset halua seurustella niiden luotettavien miesten kanssa nuorina?"
Nainen vastaa "no haluaisvatko ne miehet lapsia nuorina?"
Ainoa motiivi naiselle seurustella sen tavisjampan kanssa on perheprojekti. Se mies on tarpeellinen, ei naisen himojen kohde.
Jos nainen tietää haluavansa lapsia, niin miksi hän tuhlaisi aikaa mieheen, joka ei osaa sanoa aiheeseen muuta kuin "emmätiä, ehkä sitten joskus"?
Incel kirjoittaa naisen näkökulmasta...🤭
Miksi ap näyttelet olevasi nainen? Jos olet t r a n s u tule vain reippaasti ulos sieltä kaapista! Ei ole enää Häpeä nykyisin
Naisten oma valinta.