Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisin avioliitto nykyään naisen näkökulmasta

Vierailija
27.06.2026 |

Keskiverto avioliitto nykyään.
16-26v juostaan juoksuja. miellytetään itsevarmoja kusipäitä
27-28v never again, forever alone!!!
29-30v pikapikaa häät ja lapsia perheenisäksi sopivan miehen kanssa. Ei ajan haaskaamista lapsettomaan seurusteluun
31-39v kiireistä perhearkea, ei yhteistä aikaa 
40-45v ei ole mitään yhteistä paitsi miehen rahat. Elintaso laskisi erotessa
46v olen rohkea! uskallan lähteä! Ero!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Miehet on luonnollisesti ylivoimaisia naisiin verrattuna. Miehet on isoja, vahvoja, nopeita, älykkäitä, loogisia, turvallisia, huolehtivaisia, teknisiä, rakentavia, taitavia johtajia. Kaikkea mitä naiset eivät ole. Sehän naisia sapettaa. Aivan turhaan naiset yrittävät kilpailla miesten kanssa. Miehet on kaikessa parempia.

Maailmassa on edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia. 

Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt naisten puolueet vihreät ja vasemmisto leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia. 

Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.

Miehet aiheuttavat naisille uhan, jota vastaan miesten tulee naisia suojella? Kyllähän naisetkin halutessaan voisi tappaa ja pahoinpidellä miehiä mielinmäärin, myrkky ja aseet kun eivät sitä fyysistä voimaa nimeksikään vaadi. 

Naisten oma valinta.

Vierailija
22/25 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman miehiä naiset asuisivat luolassa.

Get over it Ladies!

Voi voi! Sinä tuskin jaksat kantaa edes muuttokuormaa itkemättä… yhyy yhyy naiset…

Sä et jaksa kantaa muuttokuormaa vaikka itkisit! 

Olen kantanut siskoni kanssa muuttokuorman neljänteen kerrokseen helteellä ilman hissiä! Miksi itkisin tuosta? Olen ylpeä itsestäni! Teen kotona myös monia töitä, mitä miehet yleensä tekee! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon huomaa palstkeskusteluista.
Kun mies kirjoittaa "mikseivät naiset halua seurustella niiden luotettavien miesten kanssa nuorina?"
Nainen vastaa "no haluaisvatko ne miehet lapsia nuorina?"
Ainoa motiivi naiselle seurustella sen tavisjampan kanssa on perheprojekti. Se mies on tarpeellinen, ei naisen himojen kohde.

Jos nainen tietää haluavansa lapsia, niin miksi hän tuhlaisi aikaa mieheen, joka ei osaa sanoa aiheeseen muuta kuin "emmätiä, ehkä sitten joskus"?

Vierailija
24/25 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel kirjoittaa naisen näkökulmasta...🤭

Vierailija
25/25 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap näyttelet olevasi nainen? Jos olet t r a n s u tule vain reippaasti ulos sieltä kaapista! Ei ole enää Häpeä nykyisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä