Huvittavaa kun 195cm on liian lyhyt nykyajan naiselle
Kommentit (26)
ÖÖ olen 214 cm, miksi en kelpaa naisille.
Miehen pitää olla vähintään 5 m pitkä ennen kuin kelpaa kenellekään naiselle.
Alluko se taas yrittää esittää, että pituuden pitäisi riittää?
Mutta minä olen 201 cm, enkä minäkään kelpaa. Sinähän olet minua huonompi vielä.
Mitä mies sillä pituudella tekee, jos päässä ei heilu muu kun pohjoistuuli.
Kuule äijä, sä oot liian lyhyt. Sun pitää olla vähintään 10 m pitkä.
Hah, näin eilen pariskunnan jonka nainen oli 190 cm ja mies melkein päätä lyhyempi. Lastenvaunuja työnsivät.
195cm on minulle melkein liiankin pitkä, kun olen itse vain 160cm lyhyt. Toisaalta en ole koskaan valikoinut miehiä pelkän pituuden perusteella. Muut ominaisuudet ratkaisevat.
Varsin huvittava aloitus. Ei totuuden häivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä huvittavaa siinä on?
Juu eiks vaan ole JÄNNÄÄ ja Huvitttaa, huvittavaa... veikkaan taass jännääääää...😝😝😝😝
Ihan liian pitkä useimmille. Olisiko nyt sitten joku kahden prosentin preferenssi tuo pituusgeeni?
Miehen pitää olla ainakin 7,5 metriä pitkä, silloin on hyvä. Eiku...... 😆🤣
Keksi kesäpäivään jotain fiksumpaa tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Hah, näin eilen pariskunnan jonka nainen oli 190 cm ja mies melkein päätä lyhyempi. Lastenvaunuja työnsivät.
HAH ,moukka. Sinä et ole keidenkään pituus suhteiden etkä minkään määrittelijä. Mitä kummaa siinä lastenvaunujen työstämisessä oli ?
Onko pakko saada juuri se nykyajan nainen, joka haluaa vähintään 196 cm mittaisen miehen?
Oma mieheni on 168 cm.
N
Höpö, höpö. Liian pitkä hongankolistaja.
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla ainakin 7,5 metriä pitkä, silloin on hyvä. Eiku...... 😆🤣
Eiku , olet 🐖 eiksvaan.... juu huvittaa hyvinkin.
Ei se pituus vaan luonne. Ilmeisesti olet toivoton tapaus.