Huvittavaa kun 195cm on liian lyhyt nykyajan naiselle
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, näin eilen pariskunnan jonka nainen oli 190 cm ja mies melkein päätä lyhyempi. Lastenvaunuja työnsivät.
HAH ,moukka. Sinä et ole keidenkään pituus suhteiden etkä minkään määrittelijä. Mitä kummaa siinä lastenvaunujen työstämisessä oli ?
Luitko viestin kokonaan?
Mies on melkein päätä lyhyempi naista.
Ei ole. Olet vain sivistymätön, tyh mä ja huonoa seuraa. M 189 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, näin eilen pariskunnan jonka nainen oli 190 cm ja mies melkein päätä lyhyempi. Lastenvaunuja työnsivät.
HAH ,moukka. Sinä et ole keidenkään pituus suhteiden etkä minkään määrittelijä. Mitä kummaa siinä lastenvaunujen työstämisessä oli ?
Ajattele uudestaan jos osaat, idiootti. Ja mitä on lastenvaunujen työstäminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, näin eilen pariskunnan jonka nainen oli 190 cm ja mies melkein päätä lyhyempi. Lastenvaunuja työnsivät.
HAH ,moukka. Sinä et ole keidenkään pituus suhteiden etkä minkään määrittelijä. Mitä kummaa siinä lastenvaunujen työstämisessä oli ?
Luitko viestin kokonaan?
Mies on melkein päätä lyhyempi naista.
Ei se osaa lukea eikä ymmärrä etteivät ihmiset pariudu pituuden perusteella.
Mulla kaksi eksää ja toinen oli hyvällä tuurilla 170 cm ja toinen 165 cm. Itse olen 174 cm. Molemmat suhteet loppuivat miesten epävarmuuteen. En mä jaksa aikuista ihmistä alkaa kannattelemaan hänen epävarmuuksien luomien harhakuvien takia. Mulla on omat epävarmuuteni myös, mutta ei niitä tuoda harhojen muodossa esille ja syytetä täysin ihmeellisistä asioita.
En siis miehessä katso hänen pituuttaan, mulla painaa muut asiat vaakakupissa.
Jaa, mä tapailen vain 3,5 metrisiä miehiä. 🤭 Ovat aika lyhyitä..... 😃