Onko ok asu toimistotyöhön?
Mitä mieltä olette, mitkä näistä hameista olisivat pituutensa puolesta ok laittaa työpaikalle?
https://www.stellaswardrobe.com/wp-content/uploads/2025/11/every-skirt-…;
Jos vasemmanpuoleisin olisi numero 1, niin kerro mitkä kaikki sinusta on ok?
Entäs onko sinusta ok sellainen toppi, joka tulee solisluihin asti ja on normaalin paidan pituinen, mutta siinä ei ole hihoja. Ei ole mikään narutoppi, eli on kyllä melko leveät olkaimet (ehkä n. 5 cm leveä per olkain). Onko tuollainen ok toimistolle? Jos yhdistää esim. farkkuihin.
Kommentit (18)
Noin yleisesti, jos asiaa täytyy kysyä niin luultavasti ei.
Aivan sama mitä päällesi laitat.
T. Paidaton toimitusjohtaja Adonius Von Bodarius
Minä en töissä halua nähdä kenenkään paljaita kainaloita.
Ei nirunarutoppeja. Toimistolle kuuluu kevyt pusero, jossa on vähintään "töpöhihat". Eli vaikka röyhelökaistale ns. röyhelöhihat tms. eli kainalot piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, linkki ei näköjään toimi, mutta kuvan löytää "hem length for work", siinä siniset hameet.
-ap
Kolmosesta lähtisin eteenpäin. Kakkonen voi toimia joissakin paikoissa mutta on hieman riski ja täytyisi ainakin olla tyylikäs. Kannattaa kysyä työpaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei nirunarutoppeja. Toimistolle kuuluu kevyt pusero, jossa on vähintään "töpöhihat". Eli vaikka röyhelökaistale ns. röyhelöhihat tms. eli kainalot piiloon.
Riippuu työpaikasta ja ihmisestäkin. Täytyy olla siisti ja joissain paikoissa tyylikäs kuitenkin.
Kyllä sä voit tollasen yläosan laittaa toimistoon
https://images.sanoma-sndp.fi/44635dc8b4574211864984cb5b81c767.jpg/norm…
Kesäkuumalla ei kuitenkaan tarvitse olla "paljas", vaan voi valita ilmavan vaatteen. Eli harvakudoksisen kankaan, ohuen kankaan, ilmavan kankaan.
Ei mitään roiskeläppähameita toimistoon. Vähintään polven yläpuolelle ja sitä pidempiä. Helmahan voi olla myös epäsymmetrinen.
Ketä sun pukeutumisesi kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä voit tollasen yläosan laittaa toimistoon
https://images.sanoma-sndp.fi/44635dc8b4574211864984cb5b81c767.jpg/norm…
Kesäkuumalla ei kuitenkaan tarvitse olla "paljas", vaan voi valita ilmavan vaatteen. Eli harvakudoksisen kankaan, ohuen kankaan, ilmavan kankaan.
Tollasta ei voi imo laittaa toimistolle, napa ja olkapäät täysin näkyvissä
Mä uskon et sä näytät nois kaikis hyvält.
M35
Meillä on ainaski toimistolla niin kylmä, että ei siellä vähissä vaatteissa tarkene koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä voit tollasen yläosan laittaa toimistoon
https://images.sanoma-sndp.fi/44635dc8b4574211864984cb5b81c767.jpg/norm…
Kesäkuumalla ei kuitenkaan tarvitse olla "paljas", vaan voi valita ilmavan vaatteen. Eli harvakudoksisen kankaan, ohuen kankaan, ilmavan kankaan.
Tollasta ei voi imo laittaa toimistolle, napa ja olkapäät täysin näkyvissä
Toimisto ei ole kirkko, jossa olkapäät pitäisi peittää. Hame tai housut voivat olla myös korkeavyötäröiset, jos haluaa peittää vatsan. Eihän tuo edes ole mikään varsinainen napapaita.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ainaski toimistolla niin kylmä, että ei siellä vähissä vaatteissa tarkene koskaan.
Minä taas rakastan bleisereitä ja kaapista löytyy niitä 20, mutta töissä on niin kuuma, ettei niitä voi koskaan pitää :D
Ei saa näkyä: olkapäät, kainalot, vatsa, selkä, tissivako ja reidet.
Hitto, linkki ei näköjään toimi, mutta kuvan löytää "hem length for work", siinä siniset hameet.
-ap