Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa kiva saada poikkeuksellisen hyvää asiakaspalvelua!! Ketju sellaisista yrityksistä.

Vierailija
27.06.2026 |

Tilasin Tampereen vaahtomuovi OY.stä 60-luvun tanskalaiseen sohkavalustoon uudet istuin- ja selkänojatyynyt, kun löysin sieltä edullisen, laadukkaan ja juuri oikean värisen verhoilukankaan, seallaista etsiessäni löysin tämän yrityksen.  

Jännitti vähän, koska asun itse kaukana Tampereesta.  Sähköpostin ja puhelimitse käytyjen keskustelun myötä luottamukseni kasvoi, asiantuntevaa ja huippuystävällistä palvelua, missä varmistettiin huolella,  mitä haluan. 

 

Tyynyt tulivat eilen postissa. Jännityksellä kävimme noutamassa  Matkahuollon lähipisteestä. Täydelliset!!! Kaunista, huolellista työtä.  Ja juuri sellaiset kuin halusimmekin ja ihan oikean mittaiset!

 

Tein tämän postauksen, koska en ole somessa, joten kyse EI ole kaupallisesta yhteistyöstä,vaan ihan vaan tosi tyytyväisestä asiakkaasta. 

 Ajattelin tätä kautta tiedon tällaisesta kotimaisesta, huippulaadulla ja  huippupalvelulla toimivasta yrityksestä leviävän, koska yritys mielestäni ansaitsee menestyä.

Tekevät jopa joustinpatjoja määrämitoilla ja sisustuspalveluja, ompeluja laajalti, eli yrityksen nimi ei kerro toiminnasta kuin raapaisun verran. 

 

Tästä voisi tehdä sellaisen positiivisen ketjun, johon hyvän kokemuksen jostain yrityksestä saanut voisi vinkata yrityksen nimen, jakaen sen muilekin. Suositaan hyviä yrityksiä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsi selata sivuja, että löyty tää. Kerranki positiivinen lähestyminen!   Ilmiannan leipomo Lähimmäisen Mäntsälässä. Älyttömät hyvät tuotteet ja hyvä palvelu.

Vierailija
2/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampin apteekki on stadin paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekeissa, olipa missä tahansa.

Vierailija
4/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelin Maskun nuori miesmyyjä! Iloinen,  kohtelias ja hyvä asiakaspalveluasenne.

Vierailija
5/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kovasti miettiä edes yhtä yritystä tältä vuodelta mutta ei tule mitään mieleen. En kyllä enää käykään juuri muualla kuin ruokakaupassa ja postissa. Niissä on vaihtelevia aspoja, pääosin ihan hyviä.

Vierailija
6/6 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän kovasti miettiä edes yhtä yritystä tältä vuodelta mutta ei tule mitään mieleen. En kyllä enää käykään juuri muualla kuin ruokakaupassa ja postissa. Niissä on vaihtelevia aspoja, pääosin ihan hyviä.

Jos et saa ikinä hyvää palvelua missään, syy löytyy peilistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän