Olipa kiva saada poikkeuksellisen hyvää asiakaspalvelua!! Ketju sellaisista yrityksistä.
Tilasin Tampereen vaahtomuovi OY.stä 60-luvun tanskalaiseen sohkavalustoon uudet istuin- ja selkänojatyynyt, kun löysin sieltä edullisen, laadukkaan ja juuri oikean värisen verhoilukankaan, seallaista etsiessäni löysin tämän yrityksen.
Jännitti vähän, koska asun itse kaukana Tampereesta. Sähköpostin ja puhelimitse käytyjen keskustelun myötä luottamukseni kasvoi, asiantuntevaa ja huippuystävällistä palvelua, missä varmistettiin huolella, mitä haluan.
Tyynyt tulivat eilen postissa. Jännityksellä kävimme noutamassa Matkahuollon lähipisteestä. Täydelliset!!! Kaunista, huolellista työtä. Ja juuri sellaiset kuin halusimmekin ja ihan oikean mittaiset!
Tein tämän postauksen, koska en ole somessa, joten kyse EI ole kaupallisesta yhteistyöstä,vaan ihan vaan tosi tyytyväisestä asiakkaasta.
Ajattelin tätä kautta tiedon tällaisesta kotimaisesta, huippulaadulla ja huippupalvelulla toimivasta yrityksestä leviävän, koska yritys mielestäni ansaitsee menestyä.
Tekevät jopa joustinpatjoja määrämitoilla ja sisustuspalveluja, ompeluja laajalti, eli yrityksen nimi ei kerro toiminnasta kuin raapaisun verran.
Tästä voisi tehdä sellaisen positiivisen ketjun, johon hyvän kokemuksen jostain yrityksestä saanut voisi vinkata yrityksen nimen, jakaen sen muilekin. Suositaan hyviä yrityksiä!
Kommentit (21)
Mikkelin Maskun nuori miesmyyjä! Iloinen, kohtelias ja hyvä asiakaspalveluasenne.
Yritän kovasti miettiä edes yhtä yritystä tältä vuodelta mutta ei tule mitään mieleen. En kyllä enää käykään juuri muualla kuin ruokakaupassa ja postissa. Niissä on vaihtelevia aspoja, pääosin ihan hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Yritän kovasti miettiä edes yhtä yritystä tältä vuodelta mutta ei tule mitään mieleen. En kyllä enää käykään juuri muualla kuin ruokakaupassa ja postissa. Niissä on vaihtelevia aspoja, pääosin ihan hyviä.
Jos et saa ikinä hyvää palvelua missään, syy löytyy peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et saa ikinä hyvää palvelua missään, syy löytyy peilistä.
Opettele ymmärtämään mitä luet! Aloituksessa puhutaan POIKKEUKSELLISEN hyvästä palvelusta. Minä kirjoitin että pääasiassa saan hyvää palvelua. Täytyy olla jotain vikaa päässä jos noin väärin käsittää 😂.
Eloisan eräässä Hyvinvointikeskuksessa on toimistossa henkilö, joka on todella ystävällinen ja avulias, löytää asiaan kuin asiaan ratkaisun, viitsii nähdä vaivaa. Ihana ihminen!
Leppävaaran Mehiläisen labran hoitaja, tummat hiukset. Aivan super!
Vierailija kirjoitti:
Kampin apteekki on stadin paras.
Ahjon apteekki on Keravan paras.
Olen tuolta samasta firmasta tilannut lasten sänkyihin patjat. Tyytyväisiä oltiin.
Törmäsin viime viikolla erittäin hyvään palveluun kahdessa aivan erilaisessa liikkeessä: Jyväskylän Kodinkonehuolto ja Seppälän XXL. Jäi hyvä mieli.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuolta samasta firmasta tilannut lasten sänkyihin patjat. Tyytyväisiä oltiin.
Kiva, toinen hyvä kokemus samasta yrityksestä.
Olen hieman pahoillani, että tällainen myönteinen ketju ei oikein saa tuulta alleen,kun taas haukkamaketjut venyvät sivujen mittaisiksi.
Olisi kiva näin kesäaikana, kun ihmiset lomaillessaan ja viikonloppuisinkin liikkuvat ympäri Suomea, kuulla vinkkejä siitä, missä saa parasta palvelua. Voisimme kaikki siten tukea sellaisia yrityksiä, ja osaltamme varmistaa niiden olemassaolon.
Vierailija kirjoitti:
Kampin apteekki on stadin paras.
Miksi? Ja missä se tarkalleen sijaitsee, ei nyt tule itsellä mieleen.
Kahdessa lähellä olevassa ulkomaalaisten pitämissä ruokapaikoissa saa hyvää ja ystävällistä palvelua.
Alppilan kenkä Helsingissä. Isohko kivijalkaliike, josta saa hyvää palvelua ja onnistuneet kenkäostokset.
Vierailija kirjoitti:
Alppilan kenkä Helsingissä. Isohko kivijalkaliike, josta saa hyvää palvelua ja onnistuneet kenkäostokset.
Olin juuri aikeissa kehua samaa liikettä! Hienoa mennä kenkäkauppaan, jossa saa erinomaista, ystävällistä palvelua. Olen surrut parin hyvän kenkämyymälän loppumista Helsingistä lähivuosien aikana. Mutta tuo Porvoonkadun kauppa on jalokivi.
Turun stockmannin levy osastolla oli varmaan 20v sama naismyyjä. Aina pirteä avulias ja asiantunteva.
Oman kylän cm. Aina on apua ja palvelua löytynyt ystävällisyyden lisäksi. Siksi siellä käyn.
Työni vuoksi asioin mm. Kelan, sosiaalitoimen ja käräjäoikeuksien edustajien kanssa. Monet heistä ovat ystävällisiä, empaattisia, kohteliaita ja osaavia, vaikka asiakkaansa voivat olla haastavia. En uskaltaisi asioida esim. vaikeiden narkomaanien kanssa kasvotusten.
Omassa elämässäni olen saanut erittäin hyvää ja huomaavaista kohtelua ja hoitoa mm. HUSissa ja Novassa. Käyn julkisen puolen hammaslääkärissä Jyväskylässä, saan aina erinomaista hoitoa.
Kantsi selata sivuja, että löyty tää. Kerranki positiivinen lähestyminen! Ilmiannan leipomo Lähimmäisen Mäntsälässä. Älyttömät hyvät tuotteet ja hyvä palvelu.