Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköautojen vastustaminen ei ole uutta, ns. automiehet ovat aina kapinoineet muutoksia

Vierailija
27.06.2026 |

1960-luku:

- Nopeusrajoituksia ei tarvita, eikä niitä kukaan noudata

1970-luku:

- Etuveto on vaarallinen, puskee eikä varoita liukkaudesta

- Turvavyöt ovat turhaa holhousta ja voivat aiheuttaa vahinkoa keholle

1980-luku:

- Katalysaattori vie tehoa ja on turhaa ympäristövouhotusta

1990-luku:

- Lyijytön bensiini rikkoo moottorit

2000-luku:

- Lisäjarruvalo on turha varuste, jonka ei pidä olla pakollinen

2010-luku:

- Ajonvakautusta ei tarvita, voi aiheuttaa onnettomuuksia

- Adblue-järjestelmä ei tule toimimaan 

2020-luku:

- Sähköautoja ei tarvita, eivät tule yleistymään

2030-luku:

... eiköhän silloinkin tule turhia uudistuksia

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme