Lue keskustelun säännöt.
Sähköautojen vastustaminen ei ole uutta, ns. automiehet ovat aina kapinoineet muutoksia
27.06.2026 |
1960-luku:
- Nopeusrajoituksia ei tarvita, eikä niitä kukaan noudata
1970-luku:
- Etuveto on vaarallinen, puskee eikä varoita liukkaudesta
- Turvavyöt ovat turhaa holhousta ja voivat aiheuttaa vahinkoa keholle
1980-luku:
- Katalysaattori vie tehoa ja on turhaa ympäristövouhotusta
1990-luku:
- Lyijytön bensiini rikkoo moottorit
2000-luku:
- Lisäjarruvalo on turha varuste, jonka ei pidä olla pakollinen
2010-luku:
- Ajonvakautusta ei tarvita, voi aiheuttaa onnettomuuksia
- Adblue-järjestelmä ei tule toimimaan
2020-luku:
- Sähköautoja ei tarvita, eivät tule yleistymään
2030-luku:
... eiköhän silloinkin tule turhia uudistuksia
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla