Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ahistaa todella paljon kun oikeistohallitus ei millään kaadu. Olen odottanut jo 3 vuotta että hallitus kaatuisi.

Vierailija
27.06.2026 |

Ahistaa niin kovasti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terapiaan.

Vierailija
2/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta pidättää hengitystä, se on tie muutokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko aloittajalla sitten joku parempi vaihtoehto tiedossa vai oletko kuten trumpinkannattaja jossa "voitto" äänestyskisassa riittää seurauksista piittaamatta?

Vasemmistohan on aivopesty samalla lailla kuin trumppikultti, eli noi ei yritä hoitaa asioita paremmin, vaan pelkästään voittaa itsensä valtaan. Ilmeisesti noilta on jäänyt pari tärkeää yksityiskohtaa yhteiskunnan toimimisesta oppimatta suomen pisa-woke kouluissa. 

Vierailija
4/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset haluaa lisää veroja ja vähemmän palkkaa joten hallitus ei kaadu. Orpo pistää asiat kuntoon purran kanssa. Ukraina saa pian miljardin lisää.

Vierailija
5/5 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitukset eivät kaadu, ellei tule sisäisiä riitoja. Jos hallitus kaatuu niin ensisijaisesti muodostetaan uusi hallitus, ei suinkaan uusia vaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme