voiko tänään käydä Helsingin keskustassa ilman että leimautuu homoksi?
Kommentit (13)
Pitää laittaa risti roikkumaan kaulaan, kuten vampyyrileffoissa.
Jos pelkäät homoksi leimautumista noin paljon, olet varmaan kaappihomo. Luultavasti et uskalla myöntää sitä edes itsellesi, koska olet kasvanut uskonnollisessa ja konservatiivisessa ympäristössä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää laittaa risti roikkumaan kaulaan, kuten vampyyrileffoissa.
Ei se auta yhtään, kristillisiä homopiirejäkin on.
En menisi muuten keskustaan tänään mutta on pakko. Laitan burkhan päälle.
Aina on joku leimautumisen vaara. Parasta vaan pysyä kotona.
Tai ainakin yrittää naamioitua maantieksi, jos ulos lähtee.
Ei. Jätin väliin vaikka piti käydä pukuostoksilla.
Pitää pysyä Stadista poissa koko Homo-kesäkuu. No syksyllä on uudet ALEt.
Vierailija kirjoitti:
Jos pelkäät homoksi leimautumista noin paljon, olet varmaan kaappihomo. Luultavasti et uskalla myöntää sitä edes itsellesi, koska olet kasvanut uskonnollisessa ja konservatiivisessa ympäristössä.
Mutta jos on kaappihomo, on haavoittuvassa asemassa oleva seksuaalivähemmistö. Heitä kuuluisi kuunnella enemmän ja tehdä kaikki, että tuntisivat olonsa mukavaksi ja turvalliseksi.
En menisi joku mies voi suudella sinua.
Ei voi, siksi pysynkin poissa