Mitä teette ennen iltavuoroon lähtöä?
Mä ihailen niitä jotka käy salilla tms, itse vaan lepäilen, kokkaan, käyn suohkussa ja lähen rauhallisesti
Kommentit (11)
En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.
Sitä samaa mitä tekisin aamuvuoron jälkeen. Eli kotitöitä,puutarhan hoitoa, pyykin pesua,kaupassa käyntiä yms. Toki näitä ei tartte joka päivä tehdä,et välillä sit vaan sohvalla oleskelua,kahvia ja hyviä ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.
Sama. Koko päivä on tavallaan työpäivä, kun pitää kytätä että milloin sinne pitää lähteä. Inhoan iltavuoroja
Vierailija kirjoitti:
En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.
Sama täällä, ja sitten vielä kyttään kelloa koko ajan että milloin pitää lähteä.
En tiedä, onko se jotain diagnosoimatonta adhd:ta, mutta jos mulla on iltameno, muukin kuin työ, ts. ylipäätään kellonaika sille päivää almanakassa, en oikein osaa tehdä mitään muuta sitä ennen. Olen tosin kouluttanut itseäni pois tästä; aina kun huomaan päivän "menevän hukkaan", päätän tehdä pari pientä asiaa. Esim. käydä kasvimaan läpi tai kaataa pari puuta, mullata potut - pihahommat ovat virkistäviä. Toisaalta siinä saattaa olla vaarana aikaunohdus sitten, ja myöhästyy..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.
Sama. Koko päivä on tavallaan työpäivä, kun pitää kytätä että milloin sinne pitää lähteä. Inhoan iltavuoroja
Sama, alan vaihto onkin mielessä. Pahimpia ovat vuorot, jotka alkavat puolilta päivin.
Aamulla ja aamupäivällä on vain työhön lähtemisen odottelua, mitään en saa aikaiseksi. Työvuoron jälkeen ei uni tule niin nopeasti kuin pitäisi. Eli se on sitten nukkumisen odottelua.
Tein monta vuotta iltavuoroa, onneksi ei enää tarvitse. Aamusta päivä alkaa ja herään aamuisin klo. 5. Inhosin yli kaiken töihin menoa illaksi, vähän meni ohi aloituksen.
Nukun siihen asti. Ei sitä aamuvuorossakaan herätä montaa tuntia aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.
Mä oon kanssa lamaantunut. Aika ei kulu millään, kun vaan odotan lähtöhetkeä.
Yleensä kokkaan, pistän tiskit ja pyykit koneeseen (mies on kotona, tyhjentää), teen ruokatilauksen, ei mitään ihmeellistä.