Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette ennen iltavuoroon lähtöä?

Vierailija
27.06.2026 |

Mä ihailen niitä jotka käy salilla tms, itse vaan lepäilen, kokkaan, käyn suohkussa ja lähen rauhallisesti

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kokkaan, pistän tiskit ja pyykit koneeseen (mies on kotona, tyhjentää), teen ruokatilauksen, ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
2/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen ja juon kahvia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.

Vierailija
4/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa mitä tekisin aamuvuoron jälkeen. Eli kotitöitä,puutarhan hoitoa, pyykin pesua,kaupassa käyntiä yms. Toki näitä ei tartte joka päivä tehdä,et välillä sit vaan sohvalla oleskelua,kahvia ja hyviä ohjelmia.

Vierailija
5/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.

Sama. Koko päivä on tavallaan työpäivä, kun pitää kytätä että milloin sinne pitää lähteä. Inhoan iltavuoroja

Vierailija
6/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.

Sama täällä, ja sitten vielä kyttään kelloa koko ajan että milloin pitää lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko se jotain diagnosoimatonta adhd:ta, mutta jos mulla on iltameno, muukin kuin työ, ts. ylipäätään kellonaika sille päivää almanakassa, en oikein osaa tehdä mitään muuta sitä ennen. Olen tosin kouluttanut itseäni pois tästä; aina kun huomaan päivän "menevän hukkaan", päätän tehdä pari pientä asiaa. Esim. käydä kasvimaan läpi tai kaataa pari puuta, mullata potut - pihahommat ovat virkistäviä. Toisaalta siinä saattaa olla vaarana aikaunohdus sitten, ja myöhästyy..

Vierailija
8/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.

Sama. Koko päivä on tavallaan työpäivä, kun pitää kytätä että milloin sinne pitää lähteä. Inhoan iltavuoroja

Sama, alan vaihto onkin mielessä. Pahimpia ovat vuorot, jotka alkavat puolilta päivin. 

Aamulla ja aamupäivällä on vain työhön lähtemisen odottelua,  mitään en saa aikaiseksi. Työvuoron jälkeen ei uni tule niin nopeasti kuin pitäisi. Eli se on sitten nukkumisen odottelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein monta vuotta iltavuoroa, onneksi ei enää tarvitse. Aamusta päivä alkaa ja herään aamuisin klo. 5. Inhosin yli kaiken töihin menoa illaksi, vähän meni ohi aloituksen. 

Vierailija
10/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun siihen asti. Ei sitä aamuvuorossakaan herätä montaa tuntia aikaisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.

Mä oon kanssa lamaantunut. Aika ei kulu millään, kun vaan odotan lähtöhetkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan