Lue keskustelun säännöt.
Ikoninen metalliyhtye Children of Bodom palaa lavoille ensi kesänä.
Kommentit (6)
Eihän se COB enää sama ole ilman Laihoa. Vähän sama kuin nykyinen Nightwish. Ei kiinnosta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vammaisyhtye Blind Channel palaa tauolta 24 joulukuuta
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Laihoko se soitti sen hälytysajossa olevasta ambulanssista kuuluvan PII-PAA -äänen?
Vierailija kirjoitti:
Eihän se COB enää sama ole ilman Laihoa. Vähän sama kuin nykyinen Nightwish. Ei kiinnosta.
Roope Latvala oli (selvinpäin) parempi. Sääli vaan ettei tuokaan taida olla päässyt yli ongelmistaan.
Roope näyttää just täyttäneen 56.
Ei Laihoa, ei Bodomia.