Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7 vuotta eläkeikään ja esihenkilö kamala jyrä

Vierailija
27.06.2026 |

Oikeasti nyt tuntuu, että mieluummin irtisanoudun kuin jatkan tässä. Ennen työpaikka oli mahtava, mutta esihenkilön. muutos muutti kaiken. Uusi on erittäin kontrolloiva ja antaa herkästi ja nimenomaan kritiikkiä, kun edellinen oli äärettömän inhimillinen, hänen kanssaan oli ilo tehdä töitä. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

Mitä tekisit hankalassa esimiessuhteessa?

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi