Lue keskustelun säännöt.
7 vuotta eläkeikään ja esihenkilö kamala jyrä
27.06.2026 |
Oikeasti nyt tuntuu, että mieluummin irtisanoudun kuin jatkan tässä. Ennen työpaikka oli mahtava, mutta esihenkilön. muutos muutti kaiken. Uusi on erittäin kontrolloiva ja antaa herkästi ja nimenomaan kritiikkiä, kun edellinen oli äärettömän inhimillinen, hänen kanssaan oli ilo tehdä töitä. Mitä te tekisitte tässä tilanteessa?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla