Söin tänään ihanan ruoka-annoksen
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Pilttiä
Ei. Vaan kanaa ihan ravintolassa.
Miksi sitten aina valitat, kun ei voi eikä kehtaa mennä yhteenkään ravintolaan?
Ja lomareissullekin lähdetään hampaattomana. Miksiköhän se aloitus poistui?
Vierailija kirjoitti:
Ja lomareissullekin lähdetään hampaattomana. Miksiköhän se aloitus poistui?
Ei ole lähdetty. On ollut töitä. Ehkä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten aina valitat, kun ei voi eikä kehtaa mennä yhteenkään ravintolaan?
En ole ennen hienompaan ravintolaan uskaltanut mennä, vain johonkin huoltoasemalle,mäkkäriin tms.
Ravintola tosiaan varmasti soseuttaa ruoat asiakkaan pyynnöstä.
Taas kerran Valiksen sairas pakkomielle tehdä hampaattomuudestaan ohjelmanumero. Mene sirkukseen, siellä joka voivat maksaakin hommasta jotain.
Pilttiä