Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö alusvaatteet erikseen vai kaikki sekaisin?

Vierailija
26.06.2026 |

Itse olen aina pessyt kaikki sekaisin kunhan pesee 60 asteessa.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen alkkarit ja sukat 60. Sit housut ja paidat 40, riippuen toki paidoista ja housuista,et tartteeko nekin 60 pesua. Jos on kovin hiki tullu,niin sit paidat ja housut kans 60. Mut en pese esim pyyhkeitä ja alkkareita samassa vaikka olis 60.

Vierailija
2/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen alkkarit ja sukat 60. Sit housut ja paidat 40, riippuen toki paidoista ja housuista,et tartteeko nekin 60 pesua. Jos on kovin hiki tullu,niin sit paidat ja housut kans 60. Mut en pese esim pyyhkeitä ja alkkareita samassa vaikka olis 60.

Miksi erikseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa kertaa elämässäni uskalsin pestä siivousrätit, alushousut ja lakanat samassa 60 asteen pesussa. Netin mukaan pitäisi pöpöt kuolla siinä asteessa, ettei ole väliä, vaikka lilluvatkin samassa. Ja pestäänhän sitä herkempiä alushousuja ja sukkiakin samassa pyykissä ja paljon haaleammassa pesussa.

Vierailija
4/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesen alkkarit ja sukat 60. Sit housut ja paidat 40, riippuen toki paidoista ja housuista,et tartteeko nekin 60 pesua. Jos on kovin hiki tullu,niin sit paidat ja housut kans 60. Mut en pese esim pyyhkeitä ja alkkareita samassa vaikka olis 60.

Miksi erikseen?

Mitä miksi mitkä erikseen?

Vierailija
5/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pesin niitä sekaisin. Kaatokännissä.

Vierailija
6/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kaikki alusvaatteet sekaisin, sama väri ja materiaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat erikseen 95, pyyhkeet erikseen 95, aluspaidat, pikkarit ym väreittäin 60, leggingsit 60, farkut erikseen kuten muutkin päällysvaatteet. 

Vierailija
8/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukat erikseen 95, pyyhkeet erikseen 95, aluspaidat, pikkarit ym väreittäin 60, leggingsit 60, farkut erikseen kuten muutkin päällysvaatteet. 

Mmm pikkarit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikseen.

Kun yksi koneellinen kestää n. 2 tuntia ja mulla on kymmenen kalsaria pestävänä niin siinä menee 20 tuntia, koko viikonloppu!

Vierailija
10/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki samassa. Erikseen pesin aikoinaan nyt jo exän skeidakalsareita 90 asteessa, joita piti viikon putkeen jalassa.🤢 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesen alkkarit ja sukat 60. Sit housut ja paidat 40, riippuen toki paidoista ja housuista,et tartteeko nekin 60 pesua. Jos on kovin hiki tullu,niin sit paidat ja housut kans 60. Mut en pese esim pyyhkeitä ja alkkareita samassa vaikka olis 60.

Täydellinen vastaus. Ottakaa opiksenne, jotta pyykkihuolto toimii.

Vierailija
12/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese kaikkea sekaisin, mutta sukat ja alusvaatteet pesen esim. hikisten t-paitojen kanssa. Pyyhkeet pesen erikseen. Kesällä pesen paljon hienopesulla, kun on arempia materiaaleja eikä ne ole kovin likaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olette huomanneet vaikuttavat (työ)vaatteisiin, kun alkkarit ja sukat pyörii samassa? Ja vielä neljässäkympissä? 🤢

Vierailija
14/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki menee samassa paitsi villa ja valkoiset vaatteet. En halua valkoisista pinkkejä tai muuten oudon värisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko pesee siveysvyössään kotitöissään nyrkkipyykillä kaikki vaatteemme.

Vierailija
16/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sekaisin 60. Siivoustektiilit erikseen 90. En omista hepeniä jotka eivät kestä 60.

Vierailija
17/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kaikki puuvillavaatteet 60 asteessa värien mukaan. Pyyhkeet ja lakanat myös 60. Ne pesen vaatteista erikseen.  Tietysti villa ja herkemmät materiaalit erikseen.

Vierailija
18/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikseen jo toista kymmentä vuotta.

Vierailija
19/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukat erikseen 95, pyyhkeet erikseen 95, aluspaidat, pikkarit ym väreittäin 60, leggingsit 60, farkut erikseen kuten muutkin päällysvaatteet. 

Kuinka usein peset koneellisen kutakin? Ihan absurdi ajatus itselle että pesisin nuo kaikki erikseen, ihan hervoton vesilasku tulisi perässä ja lisäksi menisi koko viikonloppu pyykkiä pyörittäessä...

Vierailija
20/47 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pesin erikseen, mutta nykyään kaikki samaan koneelliseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme