Lue keskustelun säännöt.
Naisten rima on aina liian korkealla!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa, jos vaa yli pääsee.
Mut ku en pääse. 😢
T. Ella
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seiväshypyssä voi käydä kuten Sagalle, että tissit ottaa riman alas😰
Ei se haittaa, jos vaa yli pääsee.