Sanoisitko sinä miestäsi kämppikseksi
Kommentit (7)
Kummallinen kysymys, eihän hän olisi mieheni, jos hän olisi kämppis. Vai tarkoitatko tilannetta, jossa puoliso muuttuisi pelkäksi kämppikseksi, eli muuta yhteistä elämää ei enää olisi, kuin yhteinen kämppä?
Joo, kun kutsun vieraita miehiä kylään, teeskentelen, että kanssani asuva mieheni on pelkkä kämppis.
Vierailija kirjoitti:
Kummallinen kysymys, eihän hän olisi mieheni, jos hän olisi kämppis. Vai tarkoitatko tilannetta, jossa puoliso muuttuisi pelkäksi kämppikseksi, eli muuta yhteistä elämää ei enää olisi, kuin yhteinen kämppä?
Juuri tällaista tilannetta tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
Ei me oltais vain kämppiksiä. En alkaisi suhteeseen, jossa oltais vain kämppiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään.
Ei me oltais vain kämppiksiä. En alkaisi suhteeseen, jossa oltais vain kämppiksiä.
Mutta ei aluksi tietenkään ole oltu kämppiksiä.
Tietenkin.