20 vuoden päästä tämäkin palsta on asiallinen.
Kaikki persut kuolleet sukupuuttoon joten vauvalla voinee keskustella asiallisesti.
Kommentit (12)
Vajaa 20 vuotta niin tätä palstaa ei edes muisteta.
Te demarieläkeläiset kuolette pian sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
persut valloittaa maan
Rapistuneen puuhamaan.
Zuu wakki kuolee onneksi pikaisesti sukupuuttoon...
Tekoäly simultaanitulkkaa ja siru suomalaisten naisten aivoissa mahdollistaa heidän todellisten ajatusten lukemisen miten syvää vihaa potevat miehiä kohtaan. Heidät tullaan kivittämään erään porukan toimesta.
ja kaikki kokoomuslaiset ja muut oikeistolaiset on joko pidätetty tai lukittu mielisairaaloihin 👍 Rauha ja järki olisi palannut sitten tähän maahan tämän pahan harha-askeleen jäljiltä. Oikeistolaisuus olisi sitten kielletty muuttamattomalla perustuslailla kun Kekkosen varoitukset kerran unohtui liian nopeasti.
Haista homo ap vttu.
Kusisit ja ripuloisit lahkettas pitkin kun uskaltautuisit irl sieltä kusipierukuutiosta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Ja arabiaksi.
Eikä naiset kirjoittele.
Niin, kun tekoälyt keskustelevat toistensa kanssa
persut valloittaa maan