1100kcal tänään syöty. Pärjäisköhän tällä aamuun saakka
Yritän pitää kalorivajetta yllä. Ei tuohon kalomäärään kyllä kauheasti saa syödä. Säästelin niitä tähän päivälliseen ja vatsa tuntuukin aika täydeltä. Kaipaisin vinkkejä kevyisiin välipaloihin, n.200kcal max? Välillä venyy aamupalan ja päivällisen väli aika pitkäksi ja siihen sopisi yksi tai parikin pientä evästä väliin.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Syön välipalaksi luonnonjogurttia ja marjoja.
Tuota oon välillä aamupalalla syönyt. Pakkasessa ei ole kylläkään enää kuin puolukoita, aika kimpuroita ovat siinä jugurtin tai puuron seassa. Kohta tulee onneksi tuoreet mansikat ja mustikat!
Jos ruoka on oikein koostettu. Itse syön n 1200kcal eikä ole yöllä nälkä.
Tänään aamupalaksi ohut leipäsiivu rasvaisella juustolla ja maitokahvi 120kcal
Lounas kesäkeitto, itsetehty ja 1 ruisleipäsiivu 320kcal
Päivällinen 150g broileria, oliiviöljyssä paahdettuja kasviksia 550kcl
Illalla jos tarvis hapankorppu rasvaisella juustolla 63kcal tai 100g lindahls rahkaa ja marjoja 80kcal
Noista tulee n 1100kcal
Vaikka tekisit kermaisen mansikkarahkan sen kalorit annosta kohti on n 200 (riippuu toki sokerin määrästä). Itse en välipaloja syö ja "iltapalakin" jää usein pois kun syön päivällisen klo 19
Vierailija kirjoitti:
Jos ruoka on oikein koostettu. Itse syön n 1200kcal eikä ole yöllä nälkä.
Tänään aamupalaksi ohut leipäsiivu rasvaisella juustolla ja maitokahvi 120kcal
Lounas kesäkeitto, itsetehty ja 1 ruisleipäsiivu 320kcal
Päivällinen 150g broileria, oliiviöljyssä paahdettuja kasviksia 550kcl
Illalla jos tarvis hapankorppu rasvaisella juustolla 63kcal tai 100g lindahls rahkaa ja marjoja 80kcal
Noista tulee n 1100kcal
Vaikka tekisit kermaisen mansikkarahkan sen kalorit annosta kohti on n 200 (riippuu toki sokerin määrästä). Itse en välipaloja syö ja "iltapalakin" jää usein pois kun syön päivällisen klo 19
Mulla oli aamiaisella kaurapuuroa ja maitokahvia, välipalalla näkkäri+juustoa, päivälliseksi paneroitu kalafile+uusia perunoita+salaattia. Meillä tapana syödä siinä neljän viiden korvilla päivällinen.
Ihan väärät keinot käytössä. Hiilarit vähemmäksi niin saa syödä vatsan täyteen laskematta kaloreita.
Keitetyt kananmunat, raejuustoa vaikka kurkun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan väärät keinot käytössä. Hiilarit vähemmäksi niin saa syödä vatsan täyteen laskematta kaloreita.
Tuotakin keinoa on tullut kokeiltua.
Pieni banaanilettu, yksi kananmuna ja puolikas banaani
Vierailija kirjoitti:
Ihan väärät keinot käytössä. Hiilarit vähemmäksi niin saa syödä vatsan täyteen laskematta kaloreita.
Saa tietysti syödä vatsan täyteen, mutta se on järjetöntä. Kannattaa syödä vain kylläiseksi asti, niin ei tule ylensyöntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan väärät keinot käytössä. Hiilarit vähemmäksi niin saa syödä vatsan täyteen laskematta kaloreita.
Tuotakin keinoa on tullut kokeiltua.
Ja totesit, että vatsaa ei kannata täyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan väärät keinot käytössä. Hiilarit vähemmäksi niin saa syödä vatsan täyteen laskematta kaloreita.
Tuotakin keinoa on tullut kokeiltua.
Ja totesit, että vatsaa ei kannata täyttää.
Anteeksi, nyt en ymmärrä mitä tarkoitat?
Syön välipalaksi luonnonjogurttia ja marjoja.